جمعی از اساتید بسیجی کشور در پی دستگیری یکی از عناصر فریب خورده سرویس‌های جاسوسی فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل، با افتخار به وجود سپاه پاسداران سربلند و حماسه ساز، در بیانیه‌ای مراتب تشکر و حمایت خویش را از مجموعه نیروهای انقلابی بویژه برادران عزیز در سپاه پاسداران اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۶۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن این بیانیه آمده است:
بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در قدردانی از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«ام یریدون کیداً فالذین کفروا هم المکیدون»(طور۴۲)

آیا کافران می خواهند مکرکنند،کسانی که کافر شدند، خودشان در معرض مکر الهی هستند.

 

 

یکبار دیگر اراده الهی بر این تعلق گرفت تا مکر مکاران وابسته به استکبار جهانی را به خودشان بازگردانده و پهباد رسانه ای سرویس‌های اطلاعاتی غرب توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکار شود.

توفیق سپاه پاسداران در این عملیات پیچیده، حرفه‌ای، چند وجهی و دقیق که اقتدار و اشراف اطلاعاتی کشورمان را به رخ جهانیان کشید، قطعه تکمیل کننده پازل پیروزی‌های ملت ایران در زمینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی، اطلاعاتی و اقتصادی ارزیابی می‌شود که در نخستین سال از چله دوم انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری بروز و ظهور یافته و تحقیر شیطان بزرگ آمریکا جهان‌خوار و غرب را به نمایش گذاشته است.

این رویداد مهم در کنار سایر پیروزهای ملت ایران که به شکل معجزه آسایی نمایان گردید، در شرایطی رخ داده است که هنوز چند ماهی از سیاست مقاومت فعال و ورود کشورمان به مرحله کاهش تعهداتش در مقابل عدم پایبندی غرب به تعهدات هسته‌ای که از سالگرد خروج آمریکا از برجام در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد، نگذشته است.

سیاستی که به جای انفعال و مذاکره اتخاذ شده و نتایج بسیار درخشانی را به ارمغان آورده است. از جمله دستاوردهای این سیاست در چند ماه اخیر می توان به اثبات ناکارآمدی سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران، تثبیت برتری نظامی نیروهای مسلح کشورمان در جلوگیری از تجاوز هوایی آمریکا به خاک کشورمان که با هدف قرار دادن پهباد آمریکا عملیاتی شد، مقابله با اقدامات تجاوز گرانه غربی‌ها در تعرض به شناورهای ایرانی که با تسخیر کشتی انگلیس خبیث صورت گرفت، مجبور شدن رژیم صهیونیستی به پذیرش ناتوانی در برابر شلیک‌های همزمان نیروهای مقاومت، ناگزیرشدن آمریکا به خروج نیروهایش از منطقه که از سوریه شروع شده، به زانو درآمدن عربستان در مقابله برتری نظامی انصارالله یمن، ناکامی آل سعود در برهم زدن راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و ...  اشاره کرد.

نمایش اقتدار اطلاعاتی سپاه پاسداران در بازداشت «روح الله زم» مدیر کانال «آمدنیوز» به عنوان یکی از عناصر فریب خورده سرویس‌های جاسوسی فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی  اسرائیل، در شرایطی که ملت ایران در حال برگزاری بزرگترین همایش فرهنگی جهان و مانور وحدت مسلمین می باشد، ترجمان بخش دیگری از آن جمله حکیمانه حضرت امام(ره) می باشد که از همان روزهای نخستین تشکیل سپاه فرمود: « من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما بر نمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می دارم. چشم من به شماست.»

با گذر زمان، در رویدادها و عرصه‌های مختلف، نقش این نهاد انقلابی در مانایی و پویایی نظام اسلامی و سربلندی کشور بیش از پیش آشکار گردید و اینک پس از چهل سال، مردم شریف ایران از داشتن چنین فرزندانی به خود می‌بالند. افتخاری که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصایای خویش به آن سفارش کرده و فرمودند: «اسلام باید افتخار کند که چنین فرزندانی تربیت نموده و ما همه مفتخریم که در چنین عصری و در پیشگاه چنین ملتی می باشیم.»

ما اساتید بسیجی کشور نیز به عنوان بخشی از ملت بزرگ ایران خدای سبحان را به خاطر نعمت بزرگ اسلام و ملتی مسلمان، رهبری عزیز و مقتدر و فرزندانی دیندار و بیدار شاکر و با افتخار به وجود چنین سپاهی سربلند و حماسه ساز، مراتب تشکر و حمایت خالصانه خویش را از مجموعه نیروهای انقلابی بویژه برادران عزیزمان در سپاه پاسداران اعلام می‌داریم.

به امید پیروزی نهایی بر کفر جهانی، سلامتی و تعجیل فرج حضرت صاحب الامر(عج)، طول عمر فرماندهی معظم کل قوا، شادی روح بلند حضرت امام(ره) و کلیه شهدای اسلام.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور​

 

ارسال نظرات