خبرهای داغ:

رسیدن به فهم مشترک از تعلیم و تربیت، وظیفه اصلی انجمن اولیاء و مربیان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه مشارکت در امور آموزشگاه حقّ اولیاست گفت: رسیدن به فهم مشترک از تعلیم و تربیت، وظیفه اصلی انجمن اولیاء و مربیان است.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۷۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا کریمی در مراسم هفته پیوند اولیاء و مربیان با حضور مسئولین آموزش و پرورش شاهرود و استان، نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، نماینده خیرین مدرسه ساز استان و نمایندگان مدیران مدارس شاهرود و اولیاء دانش آموزان دبستان شهدای باغزندان در سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش تلاش می‌نماید؛ مشارکت اولیاء را در مدارس افزایش دهد و مشارکت در امور آموزشگاه را حقّ اولیاء می‌داند.
وی افزود: من از اولیاء می‌خواهم حق خود را (مشارکت در مدرسه) را مطالبه کنند؛ این حق به معنای همفکری با همکاران ما در مدرسه، کمک به آنان در مسائل آموزشی و تربیتی و نیز "نقد منصفانه "می باشد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود خاطر نشان کرد: حضور پررنگ اولیاء سبب افزایش اعتماد به نفس، بالارفتن روحیه مشارکت جویی وتعامل اجتماعی دانش آموزان و شادی و نشاط مدرسه می‌شود.
وی تصریح کرد: "مشارکت" به معنای "دخالت" نیست؛ ما از تخصص‌ها و مهارت‌های والدین در مدرسه استقبال می‌کنیم.
کریمی گفت:مشارکت مادی، ضعیف‌ترین نوع مشارکت اولیاء است؛ حضور معنوی، ارائه طرح‌ها و ایده‌ها باید مد نظر قرار گیرد.
در این مراسم از منتخبین شهرستانی انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس شاهرود نیز تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها