معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از تردد بیش از دو میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های این استان در قالب طرح اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۹۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مصطفی ملکی صادقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز طرح پیاده روی  اربعین حسینی در هفدهم مهر ماه تا پایان روز بیست و دوم، تردد دو میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۹۸ وسیله نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده که به طور میانگین می توان گفت در هر روز ۴۶۸هزار وسیله نقلیه در راههای استان تردد داشته گفت: بیشترین تردد در این شش روز در هجدهم مهر با ۵۲۴ هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه ثبت شده  و ساعات اوج تردد نیز بین ۱۷ تا ۱۸ عصر گزارش شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: محورهای سه راهی چالانچولان - خرم آباد، دورود- سه راهی چالانچولان، خرم آباد- پلدختر و سه راهی چالانچولان- بروجرد به ترتیب بیشترین میزان تردد را در این مدت به خود اختصاص داده اند.

ملکی صادقی با بیان اینکه بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در این ایام مربوط به محور کمربندی جنوبی خرم آباد با ۴۲ درصد بوده، گفت: سرعت متوسط در محورهای استان طی شش روز اول طرح اربعین حسینی ۷۷.۷ کیلومتر گزارش شده و بیشترین سرعت با ۹۶.۸ در محور پلدختر- خرم آباد به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع در شش روز اول طرح اربعین حسینی هفت هزار و ۲۹۵ اتوبوس در محورهای استان تردد کرده است که بیشترین تردد اتوبوس در سه راهی چالانچولان- خرم آباد با شش هزار و ۶۴۰ دستگاه بوده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: مرکز مدیریت راههای استان لرستان به شماره ۱۴۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به زائران اباعبدالله علیه السلام در خصوص آخرین وضعیت راههای استان و محدودیت های ترافیکی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات