معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: ۲۸ موکب لرستان در شهرهای نجف اشرف، کربلا و سامرا فعالیت دارند و به زائران حسینی خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۰۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی  در جریان بازدید از موکب های لرستان در نجف اشرف گفت: ستاد اربعین استان لرستان از ماه‌های گذشته فعالیت خود را برای هماهنگی بین کمیته‌های مختلفی که زیر نظر این ستاد فعالیت دارند، آغاز کرده‌است.

وی با بیان اینکه با همت مردم و هماهنگی ستاد اربعین لرستان ۴۵ موکب‌دار مجوز فعالیت را از این ستاد دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: ۲۸ موکب در شهرهای نجف اشرف، کربلا و سامرا فعالیت دارند و به زائران حسینی خدمت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مردم لرستان کمک‌های خوبی را به مواکب داشته‌اند و البته ستاد اربعین در کشور عراق تلاش کرده‌است که برای ایجاد زیرساخت‌ها در مواکب نیز خدماتی را ارائه بدهد.

ثمینی گفت: بعضی از مشکلاتی که در مواکب لرستان در کشور عراق وجود دارد زیرساختی بوده و ستاد اربعین لرستان تلاش می‌کند که نسبت به رفع این مشکلات اقداماتی را انجام بدهد.

وی اظهار داشت: ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم که در سال‌های آینده نواقص موجود را به صفر برسانیم و خدمات را بیش‌تر و بهتر از گذشته به مردم ارائه دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ادامه داد: امسال در شرایطی مواکب استان لرستان مشغول خدمت شدند که حضور زائران اربعین در کشور عراق به سه برابر افزایش پیدا کرده‌است و به تناسب افزایش زائر خدمات مواکب ما نیز افزایش‌یافته و حتی خدمات برخی از مواکب نیز تا پس‌از اربعین به زائران اباعبدالله ادامه دارد.

ثمینی یادآور شد: مشکلاتی که در مواکب وجود دارد به‌طور قطعی آسیب‌شناسی شده و ان‌شاءالله در سال آینده تلاش می‌کنیم این مشکلات رفع و به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات