دانش آموز هنرستان تربیت بدنی پسرانه سما شاهرود در مسابقات قهرمانی کشوری رشته کباده در رده سنی جوانان و امید به مدال طلا دست یافت.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۱۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دانش آموز هنرستان تربیت بدنی سما شاهرود در مسابقات قهرمانی کشوری در رشته کباده در رده سنی جوانان و امید به مدال طلا دست یافت.
امیرحسین حاجی محمدیان دانش آموز هنرستان تربیت بدنی سما شاهرود موفق شد در مسابقات «یادواره شهدای مدافع حرم و ورزشکاران شهید خمینی شهر» که در آن ورزشکارانی از سراسر کشور حضور داشتند با غلبه بر رقیبان جایگاه نخست مسابقات را در رشته کباده از آن خود کند.
حاجی محمدیان به نمایندگی از منطقه یک کشور که شامل استان‌های سمنان، مازندران، گلستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی می‌باشد در این مسابقات شرکت کرد و در رقابت با نمایندگان مناطق ۷ گانه کشور به رتبه اول دست یافت.
حاجی محمدیان دانش آموز سال یازدهم هنرستان تربیت بدنی سما شاهرود است که امسال برای سومین سال پیاپی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
همچنین در این مسابقات ورزشکارانی از استان‌های اصفهان و کردستان به ترتیب به جایگاه‌های دوم و سوم دست یافتند.
لازم به ذکر است دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی سما شاهرود تا کنون به ۹ مقام کشوری و استانی و شهرستانی در رشته‌های جودو، شنا، کشتی، والیبال، تکواندو و ... دست یافته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها