حجه الاسلام فقیهی بیان داشت: مدیران‌اجرایی بعنوان خدمتگزاران مردم‌ ساده زیستی و پرهیز از اشراف گری را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند و همانند مقام‌معظم‌رهبری مد ظله العالی الگوی عملی برای مردم‌باشند. 
کد خبر: ۹۱۸۴۱۱۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کوهبنان  در جلسه برنامه ریزی پیاده روی روز اربعین گفت: با راهپیمایی اربعین در شهرستان شاهد افرایش شور و نشاط حسینی در جامعه خواهیم بود و زمینه برای حضور جاماندگان از مراسم اربعین در راهپیمایی شهرستان رقم خواهد خورد .

وی تاکید کرد: مراسم راهپیمایی کوهبنان در عصر روز اربعین از حرم‌مطهر امام‌زاده سید سلیمان علیه السلام  تا حرم مطهر امام‌زاده بی بی عصمت سلام الله علیها با حضور عاشقان و ارادتمندان حسینی و حضور هیات های مذهبی در بلوار بین الحرمین شهرستان برگزار می گردد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی  بیان داشت : باید تقوای الهی را رعایت کنیم و ساده زیستی را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم در این صورت جامعه به بهشت و گلستان مبدل خواهد شد لذا شاهدیم که حضرت امام‌ خمینی (ره) به این مهم توجه خاصی داشتند. 

وی بیان داشت: نگاه مردم به مدیران اجرایی و کارکنان است که چگونه زندگی می کنند جا دارد مدیران‌اجرایی بعنوان خدمتگزاران مردم‌ ساده زیستی و پرهیز از اشراف گری را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند و همانند مقام‌معظم‌رهبری مدظله العالی الگوی عملی برای مردم‌باشند.  

حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت : در بحث آسیب های اجتماعی هم‌مشکلاتی وجود دارد که هر اداره ای باید تلاش مضاعف کند تا شاهد کاهش آمار طلاق در جامعه باشیم .

وی خاطر نشان کرد: درک‌ماه محرم و صفر از فضل های الهی است که زمینه ای برای امتحان است که باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و در مسیر انقلاب ابی عبدالله حرکت کنیم‌و زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) رقم‌بزنیم .

ارسال نظرات