طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار هیأت دولت و وزارت راه و شهر سازی است وبیش از ۴۰۰هزار واحد به بانک اعلام شده است ،که امکان افزایش تا ۷۰۰هزار واحد وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۳۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید شعب استان که با حضور مدیر عامل ، ،مدیران امور، مدیران دستگاه های اجرایی استان ، مدیران شبکه بانکی وروسای شعب و دوایر مدیریت برگزارشد. ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک با بیان این مطلب از آمادگی بانک مسکن برای اجرای این طرح خبر داد.

رحیمی انارکی برنامه بعدی را افزایش بهره وری در کل سطوح فعالیت های بانک عنوان کرد و گفت: این امر با شدت وجدیت بیشتری پیگیری خواهد شد وبرنامه های جدیدی را در این حوزه در دستور کار داریم.

رئیس هیات مدیره بانک یکی از مهمترین استراتژی های بانک مسکن در آینده را تعریف محصولاتی دانست که دارای پیوست اقتصادی باشند.

در ادامه این مراسم مدیر عامل بانک با تقدیر از حاجی پور مدیر شعب سابق استان کرمان، وی را از نیروهای بسیار متعصب بانک نام برد وگفت: وی جز نسلی است که همه زندگی خود را در طبق اخلاص برای خدمت در بانک مسکن گذاشته است و مدیر جدید استان را از همکاران جوان وبسیار فعال بانک مسکن دانست وگفت: وی کارنامه قابل قبولی در مدیریتهای یزد ،سیستان وبلوچستان و گلستان داشته است .

مدیر عامل بانک در پایان سخنان خود گفت: افتخاری نصیب تک تک ما شده است که در سازمانی مردمی فعالیت کنیم که تامین اساسی ترین نیاز خانواده های کشور را برعهده داردوقطعا فعالیتی است که عاقبت بخیری را برای تک تک ما به دنبال دارد.

در ادامه مراسم محمد غفوریان مدیر جدید شعب استان نیز طی سخنانی به برنامه های کاری خود اشاره کرد و افزود: برنامه های را در دوقالب برنامه های عملیاتی واهداف کمی برای پیشبرد اهداف تعیین شده مدیریت کرمان در نظر دارم.

وی گفت: تحقق اهداف کمی از جمله افزایش مانده منابع،تعیین تکلیف مسکن مهر ومشارکتهای روستایی قطعا با همکاری وهمیاری کارکنان ومساعدت مدیران دلسوز استانی دور از دسترس نخواهد بود.

همچنین حسین حاجی پور مدیر سابق مدیریت کرمان نیز قرار گرفتن سه دوره متوالی در منطقه سبز عملکردی ،افزایش بیش از 110درصدی منابع از سال 96،قرار گرفتن در بین 10مدیریت برتر از نظر جذب منابع در سال 97،افزایش 100درصدی منابع با توجه به اینکه بانک وارد بازی نرخ سود سالهای اخیر سیستم بانکی نشد ،کسب رتبه برتر در پرداخت تسهیلات در طی سالهای 96و97،پرداخت 1500فقره تسهیلات به آسیب دیدگان زلزله شهرستان راور با بسیج کارکنان در کمتر از یکماه ،کسب رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب ،کمک 210میلیون ریال کارکنان برای آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد ،تامین مسکن 2خانوار تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره )،کاهش قیمت تمام شده پول از 14.11درصد به 11.54درصد وکسب رتبه برتر در پرداخت تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم در شش ماهه اول سال 98را جزء موفقیت های عنوان کرد که در زمان تصدی حاجی پوردر مدیریت کرمان با همت وتلاش تک تک کار کنان محقق شد ه است.

محمدی مفرد مدیر بانک کشاورزی و دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان نیز در این مراسم گفت: خدمت به همنوعان لذت بخش است به ویژه برای ما سربازان حوزه اقتصادی در سیستم بانکی کشور که به رغم همه ناملایمات وملاحظات پیرامونی با حداکثر توان وبهره وری در نظام اداری وبدون هیچ گونه چشم داشت وخدمت بی منت در اقصی نقاط کشور ایفای وظیفه می کنیم.

محمدی مفرد با اشاره به وضعیت منابع ومصارف سیستم بانکی گفت: بانکهای تخصصی جز بانکی هایی هستند که منابع و مصارفشان در وضعیت مطلوبی نیست ولی با این حال با حداکثر توان وظرفیت به ارائه خدمات به مردم می پردازند .

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان با تقدیر از فعالیتهای بانک مسکن استان گفت: بانک مسکن جز بانک هایی است که به نحواحسن به رسالت خود عمل کرده است.

 
ارسال نظرات