مدیر آموزش و پرورش ازنا گفت: معلمان منشا تعلیم و تربیت و تعالی در مدرسه هستند و در سند تحول بنیادین به نقش و تاثیر معلم اشاره شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۴۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود جمالی مدیر آموزش و پرورش ازنا در جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان فارابی با حضور جمالی مدیریت آموزش و پرورش،جودکی معاون پشتیبانی، نوروزی کارشناس ارزیابی و عملکرد، قائدی کارشناس انجمن اولیا ، مربیان و اولیا در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، از اعضای انجمن اولیا و مربیان با عنوان ستون های حمایتی نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت:مدرسه موجودی زنده است، دانش آموزان روح بخش فضای مدرسه می باشند، اگر مدارس ما از نظر توان اقتصادی در شرایط مطلوبی نیستند ولی خرسندیم که بگوییم مشارکت های اولیا در زمینه های مختلف پشتوانه ی محکم مدارس  است.

جمالی افزود :مدرسه محل انسان سازی است و انسان ها نیز ساختارهای جامعه را تشکیل خواهند داد لذا توجه به این مکان، اثرات مطلوبی بر آینده جامعه خواهد داشت و مستلزم توجه بیشتری است.

وی بیان کرد: چنانچه بتوانیم دوگانگی موجود بین خانه و مدرسه را به صورت کاملا سیستماتیک و ساختاری حل کنیم، حتما به آنچه که اهداف تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است، خواهیم رسید.

جمالی  تصریح کرد: معلمان منشا تعلیم و تربیت و تعالی در مدرسه هستند و در سند تحول بنیادین به نقش و تاثیر معلم اشاره شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به کمبود معلم اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات انجام شده از جمله افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کماکان با کمبود شدید معلم مواجه هستیم که همکاران عزیز ایثارگرانه و با تمام توان در کلاسهای درس حضوریافته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات