اردوی جهادی تیم شهدای دانشجوی ناحیه بسیج دانشجویی با محوریت حفظ انسجام درون تشکیلاتی و خدمت رسانی در منطقه شهید پرور روستای فولاد محله برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۶۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، امین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : در راستای تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ترویج و ادامه فعالیت در عرصه های مختلف اردوی جهادی، با حضور جمعی از کارکنان ستاد ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان های گرمسار، دامغان و شاهرود این اردوی جهادی در منطقه شهید پرور روستای فولاد محله برگزار گردید.
او با بیان اینکه در راستای برگزاری این اردو و تشکیل جلسات متعدد هدف اصلی بهره وری حداکثری از حضور کارکنان ناحیه سطح استان و شهرستان در کنار یکدیگرو ایجاد هم افزایی است افزود : پروژه پی کنی و شناژ بندی ساختمان متعلق به خانواده های کم برخودار از مهمترین فعالیت های انجام شده در این اردو بود.
بخشیان تصریح کرد : دیوار نویسی مدرسه دبیرستان پسرانه منقش به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت نقش دانش آموزان در آینده کشور، تخریب دو سازه در منازل خانواده های کم برخوردار که نیاز به مرمت و یا تغییر کاربری داشتند، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان روستا با محوریت خانواده، ازدواج و آسیب های اجتماعی نیز از فعالیت های انجام شده در این اردو بود.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان گفت : برگزاری نمازهای جماعت و مراسم ادعیه خوانی و برپایی راهپیمایی نمادین تا مزار شهدا و عطر افشانی مزار شهدا ویژه خواهران نیز از دیگر فعالیت های انجام شده در این اردو بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها