خبرهای داغ:
مسئول موکب کریم اهل بیت(ع) ستاد مردمی اربعین قزوین در کربلا می‌گوید:

وعده شهید مدافع حرم “حمید سیاهکالی مرادی” در کربلا به زائر اربعین چه بود؟!

مسئول موکب کریم اهل بیت(ع) ستاد مردمی اربعین قزوین در کربلا از وعده شهید مدافع حرم "حمید سیاهکالی مرادی" در کربلا به زائر اربعین می‌گوید.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۱۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

امیررضا اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ستاد مردمی اربعین استان قزوین، اظهار کرد: چهار سال از تاسیس موکب کریم اهل بیت می‌گذرد و ارائه سه وعده غذایی، چایخانه و موکب پزشکی از خدمات این موکب است.
وی افزود: در هر وعده سه هزار پرس غذا در بین زائرین توزیع می‌شود و حدود ۱۵روز در کربلا مستقر هستیم که به ۱۰روز خدمات می‌دهیم.
مسئول موکب کریم اهل بیت(ع) ستاد مردمی اربعین در کربلا عنوان کرد: فعالیت‌های ما تلفیقی از همکاری شهرستان قزوین و کرمانشاست و ظرفیت کلی اسکان دوهزار نفر است.
اسدی ابراز کرد: فعالیت‌های فرهنگی از قبیل برگزاری نماز جماعت در هر وعده، هیئت عزاداری و سخنرانی‌ها و تبیین معارف زیارت برای زائرین و حلقه‌های صالحین اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: بیشتر کمک‌ها به موکب مردمی است و به ارگان خاصی وابسته نیستیم به طوری که ۸۰درصد نیروها را جوانان تشکیل می‌دهند.
اسدی با اشاره به تبلیغ پوستر شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی گفت: دوستی تنگاتنگی با این شهید بزرگوار داشتیم به طوری که باهم در هیئت‌های مذهبی حضور پیدا می‌کردیم از این رو چایخانه موکب به نام شهید “سیاهکالی مرادی” نامگذاری و بنا شده است.
مسئول موکب کریم اهل بیت(ع) ستاد مردمی اربعین در کربلا با اشاره به خاطره‌ای از زائرین اربعین بیان کرد: شاهد اثرات و اتفاقات خاصی به واسطه شهید سیاهکالی مرادی در زائرین هستیم که جای تامل دارد.
وی ادامه داد: امسال یکی از زوار مستقر در این موکب اهل شهر بهبهان خوزستان بود که به واسطه کتاب “یادت باشد” با شهید سیاهکالی مرادی آشنا شده بود.
اسدی ادامه داد: این زائر در مرز چذابه مشغول خدمت رسانی بوده که شب در خواب می‌بیند که می‌گوید می‌خواهد به کربلا بیاید، بعد از چند روز این زائر به کربلا مشرف می‌شود.
مسئول موکب کریم اهل بیت(ع) ستاد مردمی اربعین قزوین در کربلا اضافه کرد: با وجود اینکه محل اسکان این زائر از موکب ما بسیار دور بود اما به طور اتفاقی گم شد و یکدفعه موکب کریم اهل بیت(ع) را پیدا کرده بود و پوستر شهید سیاهکالی مرادی در مقابل چشمانش قرار گرفته بود.
وی تصریح کرد: اینکه می‌گویند شهدا زنده هستند و تاثیراتشان در عالم است ما واقعا هر سال نمونه‌هایی از آن را در این ایام می‌بینیم.
۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار