خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امام حسین (ع) و اربعین فقط متعلق به شیعیان نیست بلکه متعلق به همه آزادی خواهان جهان است گفت: دستگاه امام حسین بسیار گسترده است و افرادی که درخدمت رسانی به زائران حسینی فعالیت می‌کنند اجر و پاداش عظیمی دارند.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۶۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

به گزاش خبرگزاری بسیج از قم، سردار حسین اشتری در جلسه با مدیر و معاونت‌های قرارگاه مردمی اربعین استان قم که در سالن جلسات مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های موکب‌های اربعین حسینی در داخل کشور و کربلا اظهار کرد: در مرز با پاکستان کاروان پاکستانی‌ها با یک عشق و علاقه بی‌نظیری وارد کشورمان شدند و سجده شکر به‌جای آوردند و از توجه و احترام به ایرانی‌ها بسیار خوشحال شدند، زائران پاکستانی عشق و علاقه شدیدی به اباعبدالله (ع) و شیعیان ایران و مقام معظم رهبری دارند.

وی با اذعان به اینکه همه وظیفه و رسالت بسیار مهمی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بر عهده دارند افزود: ما به عنوان نیروی انتظامی آماده‌ایم هر خدمتی که مدنظر باشد ارائه دهیم و در زمینهٔ گذرنامه اگر زائری با مشکل روبه‌رو شد به وی کمک می‌کنیم و همچنین درزمینهٔ تأمین امنیت زائران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه زائران پاکستانی مهمان کشورمان و زائر اباعبدالله (ع) هستند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی اقدامات موردنیاز برای سهولت در عبور و مرور این عزیزان را انجام می‌دهد.

وی برکات ایام اربعین حسینی را برای کشور مورد توجه قرار داد و با اشاره به آشوب‌هایی که در عراق ایجاد شد افزود: با حضور زائران امنیت به‌صورت کامل در عراق ایجاد شد و روزانه ۳۰ هزار نفر از مرز‌ها وارد عراق شدند.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم عراق در پذیرایی از زائران حسینی همه امکانات خود را به میدان آوردند گفت: این موضوع به خاطر عشق به اباعبدالله (ع) است، مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دارای عظمت بی‌نظیری است که اثرات آن برای همه ملت‌های اسلامی و جهان است.

وی با تاکید بر اینکه در مرز میرجاوه فرماندار اهل سنت این شهر گفت که زائران پاکستانی در این مرز برای ما سبب عزت شده است اضافه کرد: وی می‌گفت که این افراد زائران امام حسین (ع) و فرزند علی بن ابیطالب (ع) و حضرت زهرا (س) هستند و از وقتی پای زائران حسینی به شهر میرجاوه باز شده است برکت به شهر ما آمده است.

وی با اذعان به اینکه امام حسین (ع) و اربعین فقط متعلق به شیعیان نیست بلکه متعلق به همه آزادی خواهان جهان است تصریح کرد: دستگاه امام حسین بسیار گسترده است و افرادی که درخدمت رسانی به زائران حسینی فعالیت می‌کنند اجر و پاداش عظیمی دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها