فرمانده سپاه بستان آباد، زینبی بودن و زینبی ماندن را تکلیف همیشگی مسلمانان دانست و اظهارداشت: ادامه مسیر ائمه اطهار(ع) زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشوراست.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۱۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن امینی در آیین خطبه خوانی حضرت زینب(س) که به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی به همت حوزه شهید مطهری در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، خطبه های ویرانگر حضرت زینب(س) را موجبات ماندگاری حماسه عظیم عاشورا عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم در دفاع از ائمه اطهار افزود: امروز وظیفه ماست که همانند حضرت زینب راه و رسم شهیدان و مرام و مردانگی این عزیزان را برای نسل جوان و دنیا بازگو کنیم و نگذاریم که دشمنان و بدخواهان اسلام الگوهای غربی و خیالی را برای جوانان ما به جای شهیدان و رزمندگانمان جایگزین کنند و فرهنگ استکباری را به ما تحمیل نمایند .

امینی با قدردانی از زنان و مادران ایرانی برای تربیت فرزندان حسینی که جان خود را برای دفاع از کشور و ائمه اطهار فدا کردند تاکید کرد: نقش زنان در جامعه حساس و یکی از وظایف مادران امروز جامعه تربیت فرزندانی است که برای اداره آینده انقلاب و کشور مفید و موثر واقع شوند.

ارسال نظرات