امام جمعه موقت قشم گفت: دستگیری سرشبکه معاند آمدنیوز به عنوان فردی که تمام سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از او حفاظت می‌کردند بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۱۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری‌بسیج‌‌‌‌هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: زیبنده نیست مردم استانی که در شمار صادرکنندگان گاز قرار دارد، برای تامین کپسول گاز با مشکل مواجه باشند.

وی با اشاره به حل این معضل در شهرستان قشم، افزود: برخی دیگر از نقاط هرمزگان نیز با مشکل کمبود سیلندر گاز مواجه هستند که انتظار است مسوولان صدای آنان را بشنوند و برای حل مشکلاتشان اقدام کنند.

امام جمعه موقت قشم دستگیری مدیر و موسس شبکه معاند آمدنیوز را بیانگر اقتدار نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: فرزندان انقلاب اسلامی موفق به دستگیری فردی شدند که تحت حفاظت تمامی سرویس‌های اطلاعاتی دنیا بود.

درویشی با بیان اینکه این اقدام سپاه نیز مورد تجلیل و حمایت قاطع مردم است، گفت: تا پایان ماجرا باید با توکل به خدا پیش رفت و خائنان به نظام و مملکت اسلامی را به مردم معرفی کرد.

وی اضافه کرد: با کمک قوه قضائیه انقلابی، مزدوران در اسرع وقت به نتیجه اعمالشان می‌رسد و برای توطئه‌گران بر علیه امنیت ملی هیچ راه گریزی وجود ندارد.

امام جمعه موقت قشم اظهار داشت: مسوولان ورزشی باید نسبت به فراهم اوردن امکانات مورد نیاز جوانان اقدام کنند و ورزشکاران نیز به علم آموزی و خودسازی توجه ویژه داشته باشند.

درویشی پیاده روی اربعین حسینی را تجلی همبستگی و اتحاد امت اسلام دانست و گفت: جمعیت 25 میلیونی اربعین با مدیریت انقلابی در سلامت کامل برگزار شد و دشنمان در ایجاد تفرقه مابین دو ملت ایران و عراق ناکام ماندند.

وی تصریح کرد: مکتب عاشورا و مسیر حق از طرق اربعین حسینی به جهانیان معرفی و هر ساله بر خیل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) افزوده می‌شود.

ارسال نظرات