بانک توسعه تعاون هم‌زمان با روز عصای سفید تعدادی دستگاه بریل برای بهره‌برداری نابینایان اهدا کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۰۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه تعاون، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون که به همراه همکاران این اداره برای توسعه همکاری‌ها و اهدای تعدادی دستگاه بریل در محل دفتر انجمن نابینایان ایران حضور یافته بود گفت: عزیزان روشندل به‌عنوان قشری از شهروندان، حق‌دارند فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را به‌راحتی انجام دهند. در این راستا محیط فیزیکی و مجازی بانک‌ها به‌عنوان محلی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و شهروندی لازم است برای ارائه خدمات به این عزیزان مناسب‌سازی شود.

وی افزود: در حال حاضر شش شعبه آیت اله کاشانی تهران، استقلال شیراز، کیانپارس اهواز، استاد شهریار تبریز، مرکزی مشهد و شهید بهشتی گرگان باجه ویژه خدمات به نابینایان تجهیز گردیده است و در آینده نیز با همکاری انجمن نابینایان کشور و سازمان بهزیستی کشور این امکانات در سطح کشور گسترش خواهد یافت.

بخشا خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی سامانه همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون برای بهره‌برداری نابینایان از خدمات غیرحضوری و الکترونیک بانک توسعه تعاون در حال برنامه‌ریزی است و انتشار بروشورهای راهنمای معرفی خدمات بانک توسعه تعاون با خط بریل در دست اقدام است و در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون با تبریک روز جهانی نابینایان به رئیس و قائم‌مقام انجمن نابینایان ایران گفت: امید است دستگاه‌های بریل اهدایی بانک توسعه تعاون بتواند در آموزش، کتاب‌خوانی، مطالعه، آگاه‌سازی عزیزان روشندل موثر واقع شود.

در این جلسه علی‌اکبر جمالی رئیس انجمن نابینایان و منصور شادکام قائم‌مقام انجمن نابینایان ایران با اشاره به اقدامات مناسب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایجاد اشتغال و امکانات برای نابینایان و کم‌بینایان گفت: بانک توسعه تعاون مطابق مسئولیت اجتماعی، ارائه خدمات به نابینایان و کم‌بینایان را به‌عنوان وظیفه اجتماعی تلقی نموده و در این راه گام برداشته است و این انجمن نیز آمادگی همکاری با این بانک را برای توسعه خدمات به این عزیزان را دارد.

ارسال نظرات