امام جمعه بهاباد با تسلیت اربعین سید وسالار شهیدان دشت کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت : اربعین همدلی وانسجام را در جامعه اسلامی نشان می دهد .
کد خبر: ۹۱۸۴۴۱۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش نمازگزاران جمعه ره رعایت تقوای الهی وترک محرمات و گناهان با تسلیت اربعین حسینی به عزاداران و نمازگزاران جمعه اظهارداشت : اربعین درهمه ادواروادیان گذشته بوده است و اربعین 40 سالگی کمال عمر ادمی می باشد .
امام جمعه بهاباد با بیان ا ینکه بحث اربعین وچهلم در منابع د ینی وقرآنی ودستورات ائمه اطهار ازجایگاه ویزه ای برخورداراست افزود : برای انقلاب اسلامی ما در گام دوم از این گنجینه الهی و آسمانی رونمایی شدامروز اربعین اسم رمز شیعه برای سازماندهی در آستانه تحولات بزرگ تاریخ تبدیل شده است.
ابراهیمی بشکانی اربعین را زمینه ساز ظهورمنجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و نتیجه قیام سیدالشهدا و نمایشگاه ارزشهای اسلامی دانست و گفت : راهپیمایی اربعین که سیره اهل بیت(ع) و سلف صالح ما می با شد یک فرهنگ شیعی است که فرهنگ ساز و تمدن ساز خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد تصریح کرد : «راه‌پیمایی اربعین حسینی» که برمحور فضائل الهی و فطری چون ظلم ‌ستیزی، ذلت ‌ناپذیری ، ایثار، شهادت و ا یمان به حقیقت دین با تبعیت از الگوی تجسم یافته‌ این آموزه ها، یعنی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شکل یافته ، به مثا به عا ملی نیرومند توانسته است همبستگی و وفاق اجتماعی در میان جامعه اسلامی را به بهترین شکل ایجاد نماید و امتداد این فرهنگ همبستگی بی ‌نظیر، امت وا حده اسلا می را شکل می‌د هد و چشم‌انداز ایجاد تمدن نوین اسلامی نمایان سازد.
وی گفت: این اجتماع با ویژگی‌های مختلفی همراه است و قریب به 30 میلیون نفر با ویژگی خاص یعنی هجرت و با مقصد واحد که کربلای معلی است، حضور عاشقانه و داوطلبانه دارند.
خطیب جمعه بهاباد به دستگیری روح الله زم مدیر سایت جاسوسی آ مد نیوز توسط نیروهای اطلاعات وامنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : این اقدام که فرماندهان اطلاعات سپاه انجام دادند خود افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است .
امام جمعه بهاباد با تحسین و تقدیر از شاه‌کار اطلاعاتی فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه، جسارت و خطرپذیری، روحیه‌ جهادی، هوشمندی بالای اطلاعاتی و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران را در دستگیری سرشبکه سایت و کانال «آمدنیوز» روح‌اله زم خاطر نشان کرد : از لسان مردم بزرگ‌مان، این عملیات غرورآفرین را به مردم عزیز و رهبر عالی‌قدر و سپاه انقلابی و پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه تبریک می گوئیم .
بشکای درادامه یادآورشد: هر میزان از فرزندان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کنیم کم گفتیم. دستگیری مزدوران نظام سلطه جهانی در عملیات پیچیده بسیار ارزشمند برای ملت شده و پاسداران خار چشم دشمنان شدند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه اقدام این شبکه معاند سبب یاس، نفرت، بدبینی در جامعه شده بود افزود: در برخی مواقع اقدام این شبکه که نمود بیشتری پیدا می‌‌کرد با سوء استفاده از اعتراضات مردمی، زمینه ایجاد اغتشاشات در جامعه را فراهم می‌کرد که ماموریت اصلی شبکه معاند آمدنیوز بود.
وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح و سپاه پاسداران را در سرنگونی پهپاد آمریکایی متجلی شده بوده است، افزود: دستگاه قضایی با شخصیت‌هایی که مفسد اقتصادی هستند برخورد می‌کند با کسانی که با روح الله زم همکاری داشته ولو مسئول بوده چشم‌پوشی و تعارف نکند.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات