مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

امروز اسلام ناب و حقیقی بواسطه خون شهدا به سراسر جهان فهمانده می شود

حجت الاسلام‌فقیهی در یادواره شهدای خرمدشت کوهبنان گفت : شهدا خالصانه خود را فدای اسلام‌، ولایت و رهبری کردند خواسته شهدا هم‌از ما ادامه راه آنان به همراه ولایت مداری است .
کد خبر: ۹۱۸۴۴۲۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

همزمان با اربعین حسینی نوزدهمین یادواره شهدای دهستان خرمدشت با حضور خانواده های معزز شهیدان ،  جانبازان و ایثارگران؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ،جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین ؛ بسیجیان  در حرم مطهر امام‌زاده زیدبن علی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی فقیهی گفت: اربعین نشانه ی ایمان است و برگزاری یادواره شهدا در روز اربعین به این مفهوم است که شهدا با ما هستند و با ما حرف دارند چون‌ما میهمان شهدا هستیم.

وی با استناد به کلام حضرت امام (ره) ادامه داد: زمانی که خاتم الانبیا بدنیا آمد در کاخ کسرای ایران ۱۴ کنگره فرو ریخت شاید خداوند می خواهد بدین وسیله به پیامبر خاتم(ص) بفماند که پس از ۱۴ قرن در ایران انقلابی پدید خواهد آمد که دین اسلام را گسترش می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: امروز اسلام ناب و حقیقی بواسطه خون شهدا به سراسر جهان فهمانده می شود لذا در اروپا شاهد افزایش مسلمانان بودیم که دنیای استکبار به راه اندازی داعش مبادرت کرد .

وی بیان داشت: شهدا به ما نوید می دهند که خون آنان به ثمر خواهد نشست و بزودی شاهد نابودی استکبار جهانی و صهیونیست ها خواهیم بود.

وی افزود: امام حسن عسکری(ع) اربعین را روز ایمان معرفی کردند لذا شهدا به ما می گویند ما انقلاب کردیم تا کشورهای جهان را متحدکنیم که به ظهور و انقلاب عدالت گستر برسیم . 

حجت الاسلام فقیهی تصریح نمود: شیعه ایستایی ندارد ما انقلاب کردیم که به جهان بفهمانیم کسی در راس حکومت جهانی باید قرار گیرد که عادل و خدا محور باشد.

وی ابراز داشت : کلام مقام‌معظم‌رهبری مد ظله العالی  ، سپاه پاسداران ، بسیجیان و نیروهای مسلح، مسئولین و مردم این است که ظلم باید از جامعه برچیده شود اگر دیدید مسئولی با کم کاری به مردم‌خدمت نمی کند بزرگترین ظلم را انجام‌می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: اربعین سراسر معرفت و نشانه ی ایمان است لذا مومنین در حقیقت شیعیان امیر المومنین هستند که علوی و پشتیبان ولایت و امامت هستند و پشت ولی زمان خود را خالی نمی کنند. 

وی تاکید کرد: نشانه ی ایمان ولایت و رهبری است که باید همواره مطیع و تابع منویات ولی امر مسلمین جهان باشیم اینجاست که باید از تمام هستی خود بگذریم تا زمینه ظهور فراهم شود .

حجت الاسلام‌فقیهی گفت: شهدا خالصانه خود را فدای اسلام‌، ولایت و رهبری کردند خواسته شهدا هم‌از ما ادامه راه آنان به همراه ولایت مداری است .

وی یادآور شد: امروز پای کلاس درس شهدا نشسته ایم باید درس معرفت و بصیرت را از مکتب شهدا فرا بگیریم شهیدانی که در سال ۵۷ لبیک به حضرت امام (ره) گفتند و مشتاقانه به جبهه ها شتافتند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان داشت: جوانان ، رزمندگان و شهدا در سال ۵۷ صدای حضرت امام‌ خمینی (ره) را با جان و دل  شنیدند و اجابت نمودند چون خدا را بندگی می کردند پاک بودند و پاک‌ماندند.

وی تصریح نمود: شهدا خدا را در تمام‌امورات زندگی مد نظر داشتند لذا خدایی شدند و در زمره سربازان روح الله قرار گرفتند چون از صدها کیلومتر صدای رهبر و‌مقتدای خود را شنیدند.

حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت: قبل از ظهور دو صدا در عالم طنین انداز می شود که صدای امام‌زمان(عج) از آن جمله هست لذا برای ظهور حضرت دعا کنید و خودمان را آماده شنیدی صدای ملکوتی مرد آسمانی کنیم .

وی تاکید کرد: باید خود و جوانان مان را برای سربازی حضرت مهیا کنیم تلاش کنیم همانند شهدا قران بخوانیم که راه رسیدن به سعادت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود:  سفارش شهدا و مقام معظم رهبری به تلاوت قران است چون به انسان معرفت و بصیرت می بخشد.

وی افزود: ابا عبدالله همچون حق و حقیقت بود اما چشم باطن افراد مقابلش بسته بود و گوش باطن آنان صدای حضرت را نمی شنید پس باید حرف حسین زمان را بشنویم که می فرماید ما با  کشورهایی که ظلم می کنند کاری نداریم .

حجت الاسلام فقیهی بیان داشت: اگر با چشم دل به مقام معظم رهبری مد ظله العالی نگاه نکنیم از قافله شهدا عقب افتاده ایم‌ باید به عکس و نام شهدا افتخار کنیم از مردم ولایت مدار خرمدشت که نام و عکس شهدا را بر کوچه ها گذاشتند ممنونم تلاش کنیم تمام محلات و کوچه های ما شهدایی شوند . 

ارسال نظرات