دلدادگان حسینی از قرچک به قافله جاماندگان اربعین پیوستند

خبرگزاری بسیج: دلدادگان حسینی اهل قرچک به رسم چندین ساله هم نوا با زائران دشت کربلا و هم گام با قافله جاماندگان اربعین خود را به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری رساندند.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۲۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

مردم شهید پرور و حسینی قرچک در کنار مسئولین ولایی این شهرستان، چند سالی است به نیت راهپیمایی اربعین کربلا، راهی زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی ع  می شوند.

این حرکت هر ساله با حضور پر شور مردم برگزار می شود.

 با آنکه مسیر قرچک تا ری،  قبله تهران؛ راه دوری است ، اما همه با عشق و اختیار خود آمده بودند، پیر و جوان، زن و مرد، کودک شیر خوار، معلول  ویلچری  و... با پای برهنه و پیاده ، آمده بودند. چرا که عشق به حسین ع  بعد مسافت نمی شناسد.

با قدم در جمعیت میتوان فهمید که به راستی عشق حسین ع با هر شرایطی همه را دور خودش جمع می کند.

هر کسی با نیتی ،لبیک گویان  خود را به لشکر جاماندگان پیاده روی اربعین  رسانده بود تا بگوید ،اگر جامانده ایم ولی دلداده آقا هستیم.

بر پایی غرفه های فرهنگی و تربیتی با عنوان، نمایشگاه عکس و پوستر،ندای فطرت،مادران  آفتاب،ساعت گفتگو با خدا،موکب الشهدا، دل نوشته  و توزیع بسته های فرهنگی، جا نماز،سربند،پیکسل شهدا به نوجوانان ، از سوی حوزه های مقاومت بسیج خواهران قرچک در مسیر راهپیمایی بسیار مورد توجه و استقبال  خانواده ها واقع شده بود.

 همچنین ایستگاه های صلواتی به همت پایگاه های بسیج و مردمی  و ادارات شهرستان قرچک  در مسیر  مشغول خدمت رسانی به زائران بودند.

 گزارش و عکس: فاطمه خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار