سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل؛
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل پیام اربعین را مقابله و ایستادگی در مقابل دشمنان و مجاهدت برای دستیابی به آرمان‌ها دانست.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۵۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

ایستادگی در مقابل دشمنان و مجاهدت برای دستیابی به آرمان‌ها پیام بزرگ اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سیدمحمد سید سیاح در مراسم ویژه اربعین حسینی که در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد اظهار کرد: با اینکه جاماندگان اربعین نتوانستند همراه با کاروان اربعین حسینی امروز در کنگره عظیم کربلا حضور یابند ولی عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) را در دل دارند.

وی افزود: امروز عشق و علاقه به امام حسین(ع) ۲۰میلیون زائر را در کنگره عظیم اربعین حسینی در کربلا گرد هم آورده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری(ع) در خصوص ۵نشانه مومن گفت: زیارت اربعین یکی از ۵نشانه مومن و ستون ولایت است.

وی تاکید کرد: اجتماع و پیاده‌روی عظیم و میلیونی اربعین حسینی محصول تلاش و مجاهدت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) و اعتماد آنان به وعده نصرت الهی است.

سید سیاح حفظ آرمان‌ها را با مجاهدت امکان‌پذیر دانست و بیان کرد: عزت و عظمت امروز انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌ شهدا و الگوگیری آنان از شهدای کربلا است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل پیام اربعین را مقابله و ایستادگی در مقابل دشمنان و مجاهدت برای دستیابی به آرمان‌ها دانست و اظهار کرد: دشمن امروز  اعتقادات و ایمان ملت را نشانه گرفته چرا که تنها راه مقابله با توطئه‌های استکبار ایمان و اعتقادات دینی است.

ارسال نظرات