سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی گفت:راهپیمایان اربعین آماده مبارزه در راه خدا و اسلام و در پی ایجاد حاکمیت دین خدا و تمدن نوین اسلامی هستند و همین جا است که نصرت الهی بر آنها نازل می‌شود. آینده متعلّق به امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۹۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی درخصوص مراسم باشکوه اربعین حسینی درگفتگوباخبرنگارخبرگزاری بسیج گفت:امروز جمعیت‌های بزرگی از مردم جهان حقیقت را دریافته‌اند. از این رو است که جاذبه مغناطیس حسینی، اربعین را میعادگاه شیعیان و آزادی‌خواهان عالم قرار داده است. شُعب گوناگون مردم از سرزمین‌ها و کشورها در قاره‌های مختلف جهان قدم به قدم و عمود به عمود به سمت حرم سالار شهیدان و حق طلبان عالم می‌روند تا اعلام کنند برای نصرت فرزند حسین(ع) و منجی بشریت در ریشه‌کن ساختن باطل و برقراری حکومت حق در پهنه جهان مهیا و آماده‌اند.

وی افزود:این خیزش و راهپیمایی عظیم، پا گذاشتن و حرکت در راه خدا و به ‌سمت اهداف و آرمان‌های اسلامی است. از این رو اجتماع بزرگ اربعین قیام مستحکم عدالت خواهان عالم علیه دیکتاتوری جهانی و استبداد بین‌المللی است که متجسم در آمریکا، نوکرانش و شبکه‌ شیطانی صهیونیستی است.

سرهنگ دستانی گفت:در دنیای اسلام، امروز ایمان و عمل صالح و حرکت برای حق در حال رشد است و این پدیده مبارک، مستکبران را به وحشت افکنده است. راهپیمایی اربعین از مصادیق وحشت دشمن است اما واکنش‌های خصمانه مراکز قدرت استکباری و فتنه انگیزی آنان در عراق برای تحت‌الشعاع قرار دادن این پدیده عظیم تاریخی نیز کارگر نشد و حضور چند برابری راهپیمایان از ایران و عراق و اقصی نقاط جهان این فتنه را در هم پیچید.

ارسال نظرات