خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین

پرداخت 13 فقره تسهیلات با اعتبار بیش از 51 میلیارد تومان در سامانه بهین یاب استان

نبیل از ثبت نام 216 تسهیلات در سامانه بهین یاب ''رونق تولید'' و پرداخت 13 فقره تسهیلات به مبلغ 51 میلیارد و 400 میلیون تومان در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۶۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه ها و بانک های عامل در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین درابتدای این جلسه با تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین ''ع'' ، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب ''رونق تولید'' و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت همچنین در ادامه از ثبت نام 216 تسهیلات در سامانه بهین یاب ''رونق تولید'' در سال 98 با 123 مصوبه خبر داد که تاکنون 13 فقره تسهیلات به مبلغ 51 میلیارد و 400 میلیون تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام 295 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد 33 فقره تسهیلات به مبلغ 84 میلیارد تومان پرداخت گردیده است که در ملغ پرداخت رتبه 3 کشور را دارا میباشیم.
مهندس لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد .

وی در ادامه گفت: تاکنون 153 فقره درخواست تسهیلات ثبت گردیده است و در همین راستا تاکنون 45 طرح جهت اخذ تسهیلات به مبلغ 285 میلیارد تومان به بانکهای عامل استان معرفی گردیده است که دو فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره 18 به مبلغ 48 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت:طی هفته گذشته 49 فقره توسط کمیته بررسی در بخش صنعت مورد بازدید قرار گرفت که 39 مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.


شایان ذکر است دراین جلسه در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات 2 واحد تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار