در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق تبیین شد:
نشست طرح امین با حضور آقای حسین پور معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان، بین مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۷۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست آقای حسین پور گفت: امسال بیش از ۳۰۰۰ مبلغ در سراسر کشور مشغول به فعالیت اند که در استان یزد نیز بیش از ۱۵۰ نفر مبلغ مشغول هستند، و با توجه به هجمه فرهنگی و اینکه غربی‌ها تمام نیرو‌های خود را بسیج کرده اند تا با برنامه ریزی‌های دقیق مردم را منحرف کنند، نکته قابل توجه در مدارس این است که معاونان پرورشی وظایف خودشان را انجام می‌دهند و لیکن کارشان با مبلغ دینی فرق می‌کند.
وی افزود: امروزه وظیفه ما به عنوان طلبه خیلی سنگین شده و باید آنچه آموخته ایم را به صورت عملی و آتش به اختیار در جامعه پیاده کنیم و مراحل مختلف تشکیل پرونده و آموزش را گذرانده و وارد مرحله اجرا و عمل شویم و در این راه از مباحثه و نظرسنجی در زمینه تبلیغ غافل نشویم.
معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان اظهار کرد: محتوای تبلیغی از طریق سایت و کانال در اختیار مبلغین قرار می‌گیرد بنابراین مبلغین باید با اطلاعات کافی و به روز با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و به عنوان محرم اسرار و دوست در جهت رفع مشکلات آن‌ها بکوشد.
گفتنی است از تعداد ۳۵ نفر از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) بعد از نشست مصاحبه گرفته شد و جهت اعزام به مدارس برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات