خبرهای داغ:
مسئول موکب کوفه ستاد مردمی اربعین قزوین گفت: تنها عشق به اهل بیت و عشق به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) باعث شده تا برای خدمت به زائرین پیاده روی اربعین حضور پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۸۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

امید حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: موکب کوفه به مدت سه سال است که برای خدمات رسانی به زوار اربعین فعالیت می‌کند.

وی افزود: در سه وعده صبحانه، نهار و شام ۱۵۰۰ پرس غذا توزیع می‌شود و میان وعده هم جزو خدمات تغذیه ای ماست.

مسئول موکب سیدصالح و سید سلیمان بخش خرمدشت در کوفه ابراز کرد: همچنین خدمات دیگری از قبیل کفاشی، خیاطی و سلمانی و ماساژ زائرین هم ارائه می‌شود که بیشتر کمک‌ها مردمی است.

وی تصریح کرد: خدمات ابتدایی بهداشتی و درمانی و برنامه‌های فرهنگی مانند برگزاری نماز جماعت و بیان احکام توسط روحانی حاضر در موکب اجرا می‌شود.

حاجی زاده گفت: برای اسکان یک منزل ۲۰۰متری درنظر گرفته شده که محدودیت اسکان داریم و ۲۰خادم به طور ثابت و عده‌ای هم به طور دوره ای در این موکب خدمات رسانی می‌کنند.

مسئول موکب کوفه ستاد مردمی اربعین قزوین اضافه کرد: تنها عشق به اهل بیت و عشق به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) باعث شده تا برای خدمت به زائرین پیاده روی اربعین حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه روزانه مراسم سینه زنی و مداحی برگزار می‌شود، عنوان کرد: آرزویم شفای تمام بیماران و برآورده شدن حاجات حاجتمندان است و امیدوارم فعالیت‌های موکب مورد قبول خدا و زوار قرار گیرد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها