خبرهای داغ:
زائر پیاده روی اربعین از نیجریه:
زائر پیاده روی اربعین از نیجریه گفت: حرکت در مسیر امام حسین(ع) همان راه سعادت و خوشبختی است که ما را به سوی جنت و رستگاری دعوت می‌کند و این وحدت بزرگی که امروز میان شیعیان وجود دارد یک امر سفارش شده‌است که باعث می‌شود دشمنان ما که به دنبال تفرقه‌افکنی هستند را ناامید کند.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۹۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

محمد موسی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد مردمی اربعین استان قزوین؛ درباره‌ی حضور در همایش اربعین اظهار کرد: طبق بیانات شیخ زکزاکی رهبر بزرگ مسلمانان که از بزرگان نیجریه بوده و از آرمان‌های امام پیروی کرده‌است ما امروز به تبعیت از ایشان برای شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حضور یافته‌ایم.

وی افزود: الحمدالله امروز ما توفیق داشته‌ایم تا به مکتب شیعه بپیوندیم اگرچه تا پیش‌ از این اجداد و برادرزاده‌های ما اهل سنت بوده‌اند اما امروز ما به برکت اباعبدالله به عنوان شیعه در پیاده روی اربعین شرکت کرده‌ایم.

این جوان نیجریه ای اذعان کرد: بعد از ورود شیخ زکزاکی به ایران و فراگیری دروس حوزوی، وی به شهر خود بازمی‌گردد و شروع به ترویج و تبلیغ تشیع می‌کند که دلیل حضور ما در این همایش بزرگ فضیلت‌های شیخ زکزاکی است.

وی ادامه داد: شیخ زکزاکی کسی بود که ما را در مسیر تشیع قرار داد و ما امیدواریم این راه تا ابد باقی بماند و حرکت اربعین ادامه‌دار باشد.

این شیعه‌ی اهل نیجریه در پایان درباره‌ی وحدت مسلمانان جهان بیان کرد: حرکت در مسیر امام حسین(ع) همان راه سعادت و خوشبختی است که ما را به سوی جنت و رستگاری دعوت می‌کند و این وحدت بزرگی که امروز میان شیعیان وجود دارد یک امر سفارش شده‌ است که باعث می‌شود دشمنان ما که به دنبال تفرقه‌افکنی هستند با وجود حضور ما در راهپیمایی با شکست مواجه شوند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها