خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورشی فکری آذربایجان شرقی تاکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده ها از مهمترین اهداف حضور کانون پرورش فکری در این نمایشگاه است.
کد خبر: ۹۱۸۴۶۰۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان, علی بینش افزود: از ابتدای سال 98 طرح توسعه کتابخوانی در قالب برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در استان آذربایجان شرقی در اجرا است که حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و معرفی طرح های متنوع و جذاب در موضوع کتاب و کتابخوانی از جمله این برنامه هاست.
وی برپائی نشست های تخصصی با حضور نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، تقدیر از کودکان و نوجوانان کتابخوان، برپائی کارگاه های هنری، قصه گوئی، معرفی کتاب، اجرای مسابقه، معرفی فعالیت کتابخانه های سیار و نیز معرفی فعالیت ها و دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در امر کتابخوانی را از جمله فعالیت ها و برنامه های کانون در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز عنوان کرد.
بینش با اشاره به عرضه جدیدترین کتاب های منتشر شد توسط کانون در این نمایشگاه افزود: غرفه مجزایی نیز برای فروش کتاب های کانون که همواره مورد استقبال و توجه مخاطبان و اولیای تربیتی بوده از برنامه های کانون در هفدهیمن نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز است.
وی با قدردانی از همت و تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپائی این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه است.
 هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب روزهای 29 مهرماه الی چهارم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات