به همت گروه های جهادی استان زنجان صورت گرفت؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه تمامی اقشار بسیج در اردوهای جهادی حضور فعال و اثربخش دارند،گفت:۱۷۰گروه جهادی،بیش از ۲۳۰ اردو در تابستان امسال برگزار کرده اند.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۴۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
فرهاد امندی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت:گروه‌های جهادی استان که بیش از یک دهه است به صورت منسجم در مناطق محروم فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند تابستان امسال نیز به صورت مسئله محور و اثربخش اقدامات و خدمات گسترده‌ای را انجام دادند..

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌ها و برآورد‌ها ۱۶۰ گروه جهادی در تابستان امسال جهت فعالیت اعلام آمادگی کرده بودند که بعد از جمع بندی نهایی، ۱۷۰ گروه جهادی بیش از ۲۳۰ اردوی جهادی را در سطح مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر اجرا نموده اند که اکثر اقشار در این اردو‌ها شرکت داشته اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه گروه‌های جهادی اقشار دانشجویی، مساجد و محلات، خواهران، پزشکی، کارمندی، حقوقدانان، دانش آموزی، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران، پیشکسوتان، طلاب و مهندسین کشاورزی بیشترین و مطلوب‌ترین خدمات را ارائه داشته اند، تصریح کرد:این خدمات رسانی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی و عمرانی ارائه شده است.

وی درپایان در خصوص تعداد طرح‌های کوچک و زودبازده عمرانی اجرا شده در این اردو‌ها گفت: تعداد ۲۳۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی از قبیل: ساخت و مرمت خانه محروم، مدرسه، آبرسانی (شرب و کشاورزی)، مسجد وحسینیه، خانه عالم، خانه بهداشت توسط گروه‌های جهادی در تابستان امسال اجرا شده است.
ارسال نظرات