خبرهای داغ:
محمد خالوئی
فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در دیدار با امام جمعه شاهین شهر خبر داد:
در دیدار فرمانده و هیات همراه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با امام جمعه شاهین شهر بر هم افزایی بسیج و سپاه با دفتر امام جمعه تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۵۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، مسئول نمایندگی ولی فقیه و تنی چند از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شاهین ششهر با حجه الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر دیدار کردند.

در ابتدای برنامه جهانگیری انتصاب حجه الاسلام هاشمی را به عنوان امام جمعه شاهین شهر تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری بسیج و سپاه با دفتر امام جمعه بتوان انسجام خوبی در شهر ایجاد نمود.

در ادامه حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر وحدت رویه بین نیرو‌های ارزشی و انقلابی شهر گفت: با وجود رویکرد و رحیه انقلابی که در امام جمعه  این شهر قرار دارد و سوابق درخشان شما ان شاءالله بتوانیم شهر را از حالت خمودی خارج کنیم و بتوانیم جریان انقلابی را در شاهین شهر تقویت کنیم.

سپس حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر گفت: بنده قبل از اینکه طلبه بشوم بسیجی بودم و با کار در فضای بسیج و نیرو‌های مسلح آشنا هستم.

وی افزود: امام جمعه هر شهر فرمانده قرارگاه فرهنگی هر شهر است و ان شاء الله بتوانیم با همکاری و تعامل هر چه بیشتر مسائل فرهنگی شهر را سامان ببخشیم.

حجه الاسلام هاشمی در پایان چند توصیه به برادران سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه داشت و گفت : در برنامه‌های از خداوند استمداد بطلبید، نسبت به ولایت و مسائل فرهنگی و سیاسی تعصب داشته باشید و اهتمام لازم در آموزش مباحث اخلاقی داشته باشید.

امام جمعه شاهین شهر در پایان اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت بالای شاهین شهر بتوانیم با تعامل و همکاری شما به رشد و تعالی شهر کمک کنیم.
ارسال نظرات