هدف ارائه خدمات به زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع):
فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد از ایجاد قرارگاه فرعی حضرت ثامن الحجج (ع) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد جهت استقبال از زائران پیاده امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۸۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: با توجه به فرارسیدن دهه آخر ماه صفر و حضور چشم گیر زائران پیاده علی بن موسی الرضا (ع)، همانند سال‌های گذشته قرارگاه فرعی ثامن الحجج (ع) جهت استقبال هر چه بهتر از زائران پیاده مسیر جاده کلات، دهستان کارده، مناطق و روستا‌های محدوده ناحیه حر تشکیل گردید.

وی افزود: این قرارگاه با استفاده از ظرفیت حوزه‌ها و پایگاه مقاومت بسیج و مساجد، خدماتی از قبیل: راه اندازی ایستگاه استقبال و پذیرایی از زائرین در روستای فرخد، پیش بینی اقدامات امنیتی در طول مسیر، اسکان زائران در اماکن و سوله‌های ورزشی، پیش بینی اقدامات بهداشتی و درمانی، تهیه بسته‌های فرهنگی ویژه زائران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی را ارائه خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در پایان گفت: خدمت به زائران علی بن موسی الرضا (ع) توفیقی است که خداوند به ما عنایت کرده و به رسم هر سال نیز ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در دهه پایانی صفر با برپایی ایستگاه استقبال از زائر از این عزیزان پذیرایی می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها