با حضور استاد کریم منصوری و قاریان ممتاز؛

محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر برگزار شد

محفل با شکوه انس با قرآن کریم با حضور استاد کریم منصوری، جمعی از حافظان ممتاز کشوری و بین المللی و مسئولان در مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۰۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، به همت مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر، پایگاه بسیج ثارالله، کانون آل نبی(ص) و با مشارکت حوزه 327 حضرت سیدالشهدا(ع) محفل با شکوه انس با قرآن کریم با حضور استاد کریم منصوری، جمعی از حافظان ممتاز کشوری و بین المللی، ائمه جماعات مساجد کیانشهر و جمعی مسئولان در مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر برگزار شد.

در این مراسم نورانی، استاد کریم منصوری با قرائت آیاتی از کلام الله مجید شور و حال وصف ناپذیری به جمع حاضر هدیه کرد. در ادامه استاد منصوری سوره های درخواستی مورد علاقه حاضران را قرائت کرد که مورد استقبال و تشویق مستمعین قرار گرفت. جالب اینکه نوجوانان و جوانان بیش از سایرین از قرائت استاد منصوری لذت می بردند و با بیان اذکاری بر هیجان محفل انس با قرآن می افزودند. وقتی کریم منصوری آیه ای از سوره یوسف را که در سریال یوسف پیامبر قرائت می کند اجرا کرد؛ مجلس به اوج هیجان خود رسید.

در ادامه این مراسم از 7 نفر از حافظان نوجوان محله کیانشهر که در مسابقات الحافظون حائز رتبه شده اند تجلیل به عمل آمد. همچنین با برگزاری مسابقه قرآنی به 15 نفر جوایزی اهدا شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار