خبرهای داغ:
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام هادی مشگدار را به عنوان «رئیس اداره امور مبلّغان» منصوب کرد.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۶۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام هادی مشگدار را به عنوان «رئیس اداره امور مبلّغان» منصوب کرد.

در  حکم  مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آمده است: با استمداد از خداوند رحمان، جناب‌عالی را که بحمدالله از دانش، تعهد و تجارب ارزندة تبلیغی برخوردارید،  به سمت «رئیس اداره امور مبلّغان» منصوب می‌نمایم.

محوری‌ترین عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در طی قریب سه دهه  که از تأسیس آن می‌گذرد، تربیت و اعزام مبلّغ بوده است. در خلال این دوران، امور مبلّغان با اعزام هزاران مبلّغ جهادی و تخصصی به اماکن تبلیغی ایران اسلامی و هدایت و کنترل بخش وسیعی از شبکه تبلیغات دینی کشور، دفاع و صیانت از حریم قرآن و اهل‌البیت علیهم‌السلام را به نیکوترین‌ترین شیوه، عهده‌دار بوده است. انتظار دارم در استمرار این پیشینة درخشان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم منابع انسانی حوزوی، فصلی تازه را در این زمینه رقم بزنید و با تعامل با مراکز همسو و هم‌جهت با اهداف و راهبردهای نهاد گسترده‌دامن دفتر تبلیغات اسلامی، سامانه تبلیغات دینی را در بخش مرکزی کشور، بیش از پیش کارآمد و اثربخش سازید.

جذب، ساماندهی و اعزام مبلّغان و ایجاد چرخه پویای تربیت، اعزام، بازخوردگیری و ارتقای مبلّغان و همکاری فعال با بخش‌های مرتبط (در غیر از اعزام ماه مبارک رمضان و ماه محرم الحرام) از اهم وظایف حضرت‌عالی در این اداره خواهد بود که به مدد الهی و با هم‌افزایی مراکز همسوی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در انجام آن‌ها توفیق خواهید یافت.

ارسال نظرات