خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره و بیان کرد: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک های خیران در نظر داریم تا پایان سالجاری 1000 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان بنا کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۵۱۷۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش سرویس جهادی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت های اساسی کمیته امداد است، افزود: در شش ماهه نخست سالجاری 123 واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا ساخته شده است.

وی همچنین به ساخت مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرده و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 407 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

ملامهدی خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه سه واحد مسکن در شش ماهه سالجاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین 692 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده است که بطور متوسط روزانه 4 واحد را شامل می شود.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان بر ضرورت کمک های مردمی جهت تامین مسکن نیازمندان اشاره کرده و بیان داشت: مردم نیک اندیش استان می توانند وجوهات نقدی خود را با شماره گیری کد #041*8877* از طریق تلفن همراه بصورت سریع و ایمن پرداخت کنند.

ارسال نظرات