فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

دغدغه معلمان بسیجی تربیت نسل در تراز انقلاب است

سردار علی محمد اکبری در جمع فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری گفت: دغدغه معلمان بسیجی تربیت نسل جوان در تراز انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۲۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع فرهنگیان شرکت کننده در دوره توانمندسازی، با تسلیت ایام حزن و ماتم آل الله در دهه آخر ماه صفر و بزرگداشت یاد و خاطره 36هزار دانش آموز و 4هزار فرهنگی شهید، گفت: این شهدا الگوی ما هستند.

سردار علی محمد اکبری افزود: تربیت و آموزش جوانان پای کار انقلاب، بخش عمده ای از وظیفه فرهنگیان است.

وی ، تربیت جوانان مؤمن انقلابی را در گرو واردشدن معلمان انقلابی به میدان کار دانست و گفت: ما وارد گام دوم انقلاب شده ایم. نقشه راه را مقام معظم رهبری مطرح فرموده اند و حقیقتاً نیاز است که با اجرای طرح اعتلای بسیج، بویژه تربیت نسلی مؤمن و انقلابی گام دوم را اجرا کرد.

سردار اکبری، تصریح کرد: راهی که شما انتخاب کرده اید و گام بلندی که می خواهید برای رفع نیازهای انقلاب بردارید، بسیار ارزشمند است.

وی، گفت: هرچند حفظ دستاوردهای انقلاب از وظایف ذاتی سپاه و بسیج است و هرکسی برای دفاع از انقلاب در صحنه آماده باشد و دل در گرو انقلاب داشته باشد، یک انقلابی و یک بسیجی است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به موج سواری دشمنان در صحنه های مختلف، حفظ ارزش های اسلامی و تکیه بر ظرفیت های درونی کشور را راهکار مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد.

این مقام ارشد نظامی استان، با اشاره به خودکفایی در عرصه نظامی و  تأمین تجهیزات دفاعی با توجه به باور تحریم و تلاش جهادی از سوی نیروهای مسلح، افزود: در بحث اقتصادی نیز ان شاءالله با همدلی و تلاش مسئولین و همیاری مردم در این جنگ هم پیروز خواهیم شد.

سردار اکبری، جنگ نرم را مهم تر از سایر جنگ ها دانست و تصریح کرد:علی رغم تلاش دشمن در فضای مجازی برای ایجاد آشوب در کشور، با هوشیاری مردم نقشه های دشمنان نقش بر آب شد و دشمن در این جنگ نیز شکست خورد.

وی، یکی از تأثیرگذارترین اقشار جامعه را فرهنگیان دانست و گفت: یکی از تأثیرگذارترین قشرها که می تواند تأثیر مثبت در جامعه داشته باشد، فرهنگیان و آموزش و پرورش است.

سردار اکبری افزود: مردم ما پای این انقلاب و نظام ایستاده اند و بالغ بر 240هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده اند تا انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: دغدغه معلمان بسیجی ما این است که با عنوان پرورش دهنده نوجوانان و جوانان کشور، بتوانند نسلی در تراز انقلاب را تربیت کنند.

وی گفت: باید برای ادای تکلیف کار کنیم و در صحنه های انقلاب حضور داشته باشیم و با کار مضاعف بتوانیم وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار