فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باندهای کلان قاچاق موادمخدر و کشف 2 تن و 116 کيلوگرم انواع موادمخدر و هلاکت يک سوداگر مرگ در مرزهای جنوب شرقی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۳۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از  پايگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سيستان و بلوچستان، سردار "قاسم رضايی" فرمانده مرزبانی ناجا، در تشريح اين خبر اظهار داشت: مرزبانان استان سيستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر در حوزه شهرستان‌های ميرجاوه، زابل و سراوان مطلع شدند و  بلافاصله دستورات مراقبتی و کنترل نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: برای انهدام اين باندهای کلان قاچاق موادمخدر، چند تيم پوششی و عملياتی پس از شناسايی مسيرهای تردد قاچاقچيان، به اجرای كمين هدفمند پرداخته و با پشتيبانی اطلاعاتی و هدايت عملياتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی نيروی انتظامی تصريح کرد: مرزبانان با هوشياری در مناطق مرزی ميرجاوه، زابل و سراوان موفق شدند ضمن انهدام باندهای کلان قاچاق مواد مخدر، 2 تن و 116 کيلوگرم انواع مواد مخدر شامل يک تن و 900 کيلوگرم ترياک، 100 کيلوگرم حشيش، 93 کيلوگرم شيشه، 11کيلوگرم هروئين و 12 کيلوگرم کراک را از قاچاقچيان کشف کنند.

رضايی با اشاره به هلاکت يک سوداگر مرگ و دستگيری دو قاچاقچی، اظهار کرد: مرزبانان در جريان اين عمليات‌ها موفق به کشف مقادير قابل توجهی سلاح و مهمات نيز از سوداگران مرگ شدند.

وی با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان استان سيستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه های اطلاعاتی و امنيتی استان و همچنين حمايت های بي دريغ مرزنشينان عزيز، مناطق مرزی سيستان و بلوچستان را براي فعاليت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنيت، نا امن كرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران مقتدرانه برخورد خواهند كرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات