خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

جمع آوری پنج مورد تبلیغات غیرمجاز در محیط های شهری

اسماعیلی گفت: یکی از موارد مهم بحث تبلیغات محیطی شهر است و برای اینکه از تبلیغات غیرمجاز کالاهای خارجی جلوگیری و از کالای داخلی حمایت شود، به صورت هفتگی نظارت انجام می شود و پنج مورد برخورد با این تبلیغات در شش ماهه نخست سالجاری انجام شده است
کد خبر: ۹۱۸۵۲۴۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین که به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بزوین برگزار شد بیان کرد: در کارگروه فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در طول شش ماهه گذشته، چهار جلسه برگزار شد.

وی گفت: یکی از موارد مهم بحث تبلیغات محیطی شهر است و برای اینکه از تبلیغات غیرمجاز کالاهای خارجی جلوگیری و از کالای داخلی حمایت شود، به صورت هفتگی نظارت انجام می شود و پنج مورد برخورد با این تبلیغات در شش ماهه نخست سالجاری انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در بحث فضای مجازی که ظرفیت بسیار مهمی است، کارگروهی برای استفاده از ظرفیت این فضا برای عدم تبلیغ کالای خارجی و خرید کالای ایرانی تشکیل شد و در بحث آموزشی نیز 14 مورد کارگاه آموزشی برگزار شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: در بحث کانون های مساجد و هیات های مذهبی نیز بروشورهای آموزشی از طریق این کانون ها توزیع شده است. همچنین موضوع بعدی چاپخانه و بسته بندی محصولات است که دارای اهمیت است. بیش از پنجاه مورد بازدید از چاپخانه ها داشتیم و پنج مورد برخورد با تخلفات در شش ماهه نخست سالجاری داشتیم.

وی افزود: در بحث استفاده از ابزارهای هنری در راستای مبارزه با قاچاق کالا، از جمله نمایش های خیابانی ده تیزر در شش ماهه گذشته تهیه و به نمایش درآمده است.

اسماعیلی گفت: در بحث نشریات و خبرگزاری ها نیز با همکاری خانه مطبوعات در خصوص تبلیغات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا برنامه هایی انجام شده و برنامه هایی نیز در دست اقدام است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار