خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در مراسم اختتامیه موکب چهار آذر اندیمشک، گفت: در پیاده روی اربعین همه احساس تکلیف میکنند.
کد خبر: ۹۱۸۵۲۶۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه در سالهای گذشته موضوع پیادره روی اربعین به این قوت دنبال نمی شد، افزود: امروز در پیاده روی اربعین همه احساس تکلیف میکنند.

سرگرد سید‌عطالله موسوی افزود: در ابتدای راه اندازی موکب‌ها برخی حتی نمی‌دانستند موکب چیست؟ اما امروز همه احساس وظیفه می‌کنند و اگر خدمت نکردند جا مانده‌اند.

وی افزود: وقتی مردم عراق به این نکته رسیده‌اند که هرکسی در حد بضاعت، هرچه دارند در اختیار زائرین اربعین می گذارند، اینها اهمیت خدمت به زائرین حسینی را درک کرده اند.

سرگرد پاسدار سید‌عطالله موسوی، با اشاره به اهمیت این موضوع افزود: خدمتی که شما به زائرین حسینی کرده‌اید در آخرت باقیات صالحات برای شما خواهد بود.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس سفره‌ای برای کسانی که میخواستند به خدا برسند باز شد و اکنون هم با این مراسم اربعین حسینی جاده‌ای میان‌بر برای رسیدن به خدا ایجاد شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه در هر کجا و به هر شکلی که میتوانید به زائرین حسینی خدمت کنید، افزود: خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین از درب های بهشت است و راه امروز ما خدمت به زوار اربعین حسینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها