خبرهای داغ:

قم ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشنواره ملی مطبوعات دینی دارد

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم با بیان اینکه شهر قم ظرفیت مناسب برای برگزاری جشنواره ملی مطبوعات دینی را دارد، گفت: به همین دلیل طرح برگزاری و میزبانی این نمایشگاه توسط اداره کل ارشاد تدوین و پیگیری شده است.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۲۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد محرابی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد، اظهار داشت:دومین جشنواره مطبوعات استان قم فراخوان شد و نتایج خوبی به دست آوردیم.

وی افزود: سال ۹۷ برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان را اداره کل ارشاد برعهده گرفت با وجود ایراداتی که گرفته شد جشنواره خوبی بود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد: اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

محرابی با تاکید بر اینکه قم ظرفیت مناسب برای برگزاری جشنواره ملی مطبوعات دینی را دارد، تصریح کرد:به همین دلیل طرح برگزاری و میزبانی این نمایشگاه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین و پیگیری شده‌است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ادامه داد: هدف این جشنواره ارتقای سطح دانش اهالی خبر و اطلاع رسانی درقم است، سازوکار جشنواره اینگونه است که خانه مطبوعات و اداره ارشاد هیچ دخالتی در آن ندارند وهیچ کسی نمی‌تواند دخل و تصرفی در نتایج داوری آثار داشته باشد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی آمار ابتدایی آثار ارائه شده به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات قم ارتقای سطح آثار اهالی رسانه استان محقق شده‌است.
ارسال نظرات