همزمان با سراسر کشور

انتخابات شورای دانش آموزی در اکثر مدارس شهرستان کوهبنان برگزار گردید

همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی در اکثر مدارس شهرستان کوهبنان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۸۵۳۴۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ این مراسم بصورت نمادین با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین در سالن نماز خانه دبیرستان دخترانه رسالت شهرستان برگزار گردید .

در این مراسم سید محمد رضا حسینی ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت: با انتخاب دانش آموزان نخبه و برتر مصداق در سوره شوری تحقق پیدا می کند تا با همفکری و همکاری در اجرای کارها نتیجه مطلوب تری حاصل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: پدر و مادر ، معلمین و دوستان خوب بهترین افراد برای مشورت و کمک گرفتن هستند تلاش کنیم دوستان فعال و‌نخبه را در شوراهای دانش آموزی انتخاب کنیم  .

 

رئیس آموزش و پرورش کوهبنان افزود: باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که مورد نظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی است تلاش وافر داشته باشیم .

 

وی یادآور شد: منتخبین شوراها  باید در راستای تحقق مهارت های آموزشی و پرورشی دست اندرکاران تعلیم و تربیت را یاری برسانند .

 

حسینی بیان داشت: طرح کیمیای مهر هم بعنوان طرحی است که در حال حاضر با بهره جستن از وجود دانش آموزان علاقمند در مدارس شهرستان در حال اجراست که این مهم در راستای کیفیت بخشی آموزشی و شناسایی استعدادهای نهفته و…. موثر است .

 

در ادامه علی عسکری گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در سال جاری با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام‌دوم‌انقلاب در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: به لطف خداوند و به برکت انقلاب اسلامی به دانش آموزان بها داده شده و از وجود آنان در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی استفاده می شود که در همین راستا شاهد برگزاری بیست و دومین‌دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی هستیم .

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و‌پرورش کوهبنان بیان داشت: جا دارد که در پرتو منویات مقام‌معظم‌رهبری مدظله العالی دانش آموزان در تمامی فعالیت های اجتماعی در چله ی دوم‌انقلاب گام بردارند .

 

وی ابراز داشت: پس از اعلام نتایج شوراهای دانش آموزی تلاش می شود تا کمیته های شورای دانش آموزی با استفاده از وجود دانش آموزان نخبه تشکیل شود تا زمینه برای فعالیت بیشتر دانش آموزان فعال فراهم‌گردد‌.

 

عسکری خاطر نشان کرد: شوراهای دانش آموزی نقش مهمی در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در مناسبت های ملی و‌مذهبی دارند و در کنار آن فعالیت های خاص در مدارس را خواهند داشت .

 

وی ادامه داد: همکاری در تقویت هویت دینی و‌انقلابی دانش آموزان و اجرای برنامه های متنوع از جمله برنامه ریزی جهت شرکت در نماز جمعه ، اجرای مراسم صبحگاه ، همکاری در برپایی نماز جماعت مدرسه و….از جمله اقدامات منتخبین شوراهای دانش آموزی است .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار