مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

شهدا شاگردان مکتب اهلبیت علیهم السلام هستند

حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت:شهدا شاگردان مکتب اهلبیت هستند که جسم و روح خود را با اخلاق پهلوانی آراستند و پهلوانانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۵۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان  در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کوهبنان  گفت: هر امر آموزشی و آموختنی و...... برای رسیدن به نتیجه مطلوب و ثمر بخش باید توام با اخلاق باشد چرا که علم همراه با اخلاق نجات بخش و هدایت کننده است .

وی ادامه داد: ورزشکاران در کنار روحیه پهلوانی باید اخلاق مدار باشند وقتی ورزشکار ما پهلوان شد و روحیه پهلوانی گرفت آن وقت خادم مردم می شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان افزود: ورزشکاران باید به مولای متقیان بعنوان پهلوان پهلوانان تمسک بجویند کسی که در نیمه های شب در خدمت فقرا و نیازمندان بود.

وی بیان داشت: پهلوانی بهتر و رشیدتر از قمر بنی هاشم سراغ دارید که در کنار ولایت و رهبری جانش را برای حفظ اسلام در طبق اخلاص گذاشت.

حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت:شهدا شاگردان مکتب اهلبیت هستند که جسم و روح خود را با اخلاق پهلوانی آراستند و پهلوانانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند.

وی ادامه دهد: اگر سیاستگذار روحیه پهلوانی پیدا کند خادم مردم می شود جا دارد که سیاست با اخلاق توامان شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان خطاب به جوانان ورزشکار گفت: ما وامدار شهدا هستیم باید هوشیار باشیم چون دشمن در صدد است که جوانان پویا و پرنشاط ورزشکار را از سیاست و انقلاب دور سازد اما ورزشکاران ما باید در عرصه های مختلف با رعایت امورات دینی و انقلابی تو دهنی به این سیاست دشمنان بزنند.

وی افزود: جا دارد از حرکت انقلابی جوان ورزشکار مهدی ترابی که در دفاع ازولی امر مسلمین جهان جمله ای زیبا و واقعی بر روی لباس خود نوشت حمایت نمود من از یادواره شهدای ورزشکار کوهبنان خطاب به ایشان می گویم اگر بالعنوان مهدی ترابی هستی اما بالواقع  مهدی سماعی هستی و در جایی دیگر از ایشان دیده شده که بر لباس خویش منم گدای فاطمه ام‌حک‌نموده است که بازهم خطاب می کنیم که شما بالواقع مهدی فاطمی و بلکه مهدی مهدوی هستید . 

حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت:امروز نگاه امام جامعه به شما جوانان است شما باید تلاش کنید خود را یک جوان مومن انقلابی سالم از نظر جسمی و روحی تربیت کنید تا خانواده سالم و محله سالم را خلق کنید و خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام شوید که این مهم خواسته شهداست. 

ارسال نظرات