طراح کنگره شهدای روحانی سپاه سیدالشهدا(ع) به حق پیوست

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
کد خبر: ۹۱۸۵۳۵۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

 

«مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

 با نهایت تاسف و تاثر حجت الاسلام  والمسلمین مختارنظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران پس از تحمل یک دوره بیماری به لقاء الله پیوست.

حجت الاسلام  والمسلمین مختارنظری متولد ۱۳۴۰ و مدت ۲۷ سال سابقه خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارد؛ وی فعالیت‌های خود را از سپاه مریوان در کردستان آغاز کرد و در سمت‌های مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان‌های همدان، گلستان، مازندران، اصفهان و سپاه سیدالشهدا استان تهران به نشر مبانی دین و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، پرداخت.

وی به عنوان خطیب موقت نماز پر صلابت جمعه شهرستان نکا همواره به موضوع تبعیت از فرمان ولی فقیه، بصیرت و دشمن شناسی و پاسداشت ارزشهای ناب امام و انقلاب و شهدای والا مقام تاکید داشت و همواره به انجام امور مهم به دست جوانان سفارش می‌کرد.

حجت الاسلام نظری تلاش مجدانه ای برای برگزاری کنگره شهدای روحانی انجام داد و با همت ایشان یک دوره آموزشی ویژه سیره پژوهان به منظور گردآوری آثار و خاطرات شهدای روحانی سپاه سیدالشهدا(ع) در دانشگاه امام حسین(ع)  برگزار شد که پس از پایان دوره آموزشی حجم زیادی از خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهدای روحانی گردآوری شد که قرار بود این مطالب در قالب چند جلد کتاب ارزشمند منتشر شود و همچنین با طراحی اپلیکیشن ویژه شهدای روحانی این مطالب ارزشمند در اختیار جوانان قرار گیرد، که متاسفانه به دلیل بیماری به ثمر نشستن این آرزوی وی محقق نشد.   

مراسم تشییع پیکر این عالم بزرگوار روز جمعه سوم آبان ماه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای امام خمینی شهرستان نکا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات