معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد:

آبگرفتگی ۹ واحد تجاری و مسکونی در سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: براثر بارش شدید باران بخشی از معابر سطح شهر دچار آبگرفتگی شد که با تلاش بموقع نیرو‌های خدمات شهری شهرداری‌های مناطق نسبت به رفع آن اقدام شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۳۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، لقمان حیدری اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از اواخر روز جمعه تمامی نیرو‌های خدمات شهری شهرداری در آماده باش کامل بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: شب گذشته با آغاز بارش‌ها نیرو‌های خدمات شهری در سطح شهر مستقر بودند و آماده رفع آب گرفتگی در معابر اصلی بودند.
 
 
حیدری اعلام کرد: بیشترین بارش باران شب گذشته در هسته مرکزی سطح شهر بود و میزان بارش باران در اطراف سطح شهر بسیار کمتر از هسته مرکزی بود.
 
وی از آبگرفتگی ۹ واحد تجاری و مسکونی براثر بارش شدید باران در سنندج خبر داد و گفت: دو باب منزل مسکونی واقع در بلوار کردستان، سه باب مغازه در خیابان اکباتان، مجتمع تجاری هورام و سرای رحمان از جمله مکان‌هایی بودند که شب گذشته دچارآب گرفتگی شد.
 

وی افزود: خوشبختانه از اواسط مهر ماه سالجاری و در راستای جلوگیری از آب گرفتگی معابر تمامی جداول و نهر‌های سطح شهر توسط نیرو‌های خدمات شهری مناطق سه گانه و نواحی منفصل شهری تنظیف و پاکسازی شد.


حیدری افزود: علاوه بر نیرو‌های خدمات شهری نیرو‌های امدادی سازمان آتش نشانی هم در سطح شهر حضور داشتند و در رفع آبگرفتگی معابر و اماکن تجاری و مسکونی تلاش کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: برخی از خیابان‌های اصلی سطح شهر نظیر سه راه ادب، پل جانبازان، پل قشلاق و پل سنجرخان دچار آبگرفتگی شد که در کمترین زمان نسبت به رفع آبگرفتگی آن اقدام شد.

وی با بیان اینکه هیچ یک از خیابان‌های سطح شهر مسدود نبود خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از خاموش شدن خودرو‌ها و رفع آب گرفتگی در برخی از خیابان ها، خودرو‌ها را در مسیر‌های جایگزین که مشکل کمتری داشت هدایت می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار