مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کردستان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۴۰ عنوان اصلی برنامه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۲۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اصغر عبدی فر مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی پرداخت.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی اظهار کرد: در هفته بسیج دانش آموزی که از هفتم آبان آغاز می‌شود اجرای بیش از ۴۰ عنوان اصلی برنامه پیش بینی شده است.

عبدی فر افزود: دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، دیدار با امام جمعه، برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، غبار روبی مزار شهدا، شرکت در کنگره همفکری آینده سازان و دیدار با مقام معظم رهبری از جمله این برنامه هاست.

مسوول بسیج دانش آموزی گفت: اجرا‌ی طرح ولایت و تجلیل از دانش آموزان نخبه در عرصه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی و برگزاری نشست بصیرتی و فرهنگی در مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 

وی با اشاره به اینکه ۷ هزار دانش‌آموز امسال به راهیان نورشمالغرب اعزام می‌شوندگفت: شنبه یازدهم آبان روز «دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری» نام گرفته است که در این روز اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ آغاز می‌شود که دانش آموزان دختر و پسر هر کدام جداگانه از یادمان‌ها بازدید می‌کنند.


عبدی فر اظهار کرد:روز دوشنبه ۱۳ آبان روز «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» نام گرفته است که شاهد حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهیم بود.


وی ادامه داد: برگزاری مسابقات متنوع در مسیر راهپیمایی از قبیل: نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات