خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۳۶۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در شاهرودبه گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی احمدی با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» و ضمن تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه در واحد‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: این برنامه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور و قریب به ۲۰۰ شهید دانش‌آموز شهرستان شاهرود اجرا می‌شود و تلاش ما در این هفته تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری، مقاومت و ایستادگی است.
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود ضمن تشریح برنامه‌های گوناگون در هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: دیدار با ائمه جمعه این شهرستان، غبارروبی گلزار شهدای دانش‌آموز، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، مسابقات ورزشی جام شهدای دانش‌آموز و جشنواره فرهنگی هنری گام دوم انقلاب ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
احمدی اضافه کرد: دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با حضور فرماندهان واحد‌های پیشگام از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی گفت: برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، میقات صالحین، برپایی حلقه‌های صالحین با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای مسابقات پیامکی و عکس ۱۳ آبان در این هفته در مدارس شاهرود از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود با تأکید بر مدیریت راهپیمایی ۱۳ آبان با محوریت دانش‌آموزان عنوان کرد: در راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه‌ها توسط دانش‌آموزان و مسابقات فرهنگی هنری در حاشیه این راهپیمایی اجرا می‌شود.
احمدی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی در مدارس، ادامه داد: با توجه به تمرکز دشمن در جنگ نرم و هدف قرار دادن نسل نوجوان جامعه برگزاری این کارگاه‌ها در راستای ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان و اولیای آنان برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر تعامل و همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، معرفتی و بصیرتی در مدارس گفت: بسیج دانش‌آموزی بازوی قوی برای آموزش و پرورش برای کمک به تربیت بصیرت و پرورش دانش‌آموزان در کنار یادگیری علم است.
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی ایمان شاهرود با اشاره به وجود قریب به ۳۳ هزار دانش‌آموز در این شهرستان عنوان کرد: از این تعداد، قریب به ۶۵ درصد عضو بسیج دانش‌آموزی در حوزه‌های بسیج ایمان و کوثر شهرستان شاهرود هستند و بیش از ۱۷۰ واحد بسیج دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم فعالیت دارند.
احمدی بسیج دانش‌آموزی را زیربنای کار بسیج دانست و خاطرنشان کرد: تلاش در بسیج دانش‌آموزی در راستای تعمیم فرهنگ بسیجی بین نسل نوجوان جامعه است تا بتوان این قشر اثرگذار را برابر توطئه‌های دشمنان واکسینه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها