سید ساجد یعقوبی
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی زنگ ایثار و شهادت در بیله سوار مغان به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۱۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
زنگ ایثار و شهادت در بیله سوار مغان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری در این مراسم اظهار داشت:دشمنان امروز با جنگ روانی و فتنه‌ها و توطئه‌های خود علیه ملت ایران می‌خواهند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در هم شکنند، اما ملت ایران همچنین بسیجیان با هوشیاری و مقاومت مقابل این توطئه‌ها ایستاده اند و تمام نقشه هایشان را نقش بر آب کرده اند.

وی ادامه داد: دان شآموزان با تکیه بر آموزه‌های دینی و الهی در برابر فتنه‌ها دشمنان هوشبار باشند چرا که گزینه اول این توطئه‌ها دانش آموزان بویژه جوانان و نوجوانان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با اشاره به اینکه امروز این همه آسایش و امنیت، عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به بر کت خون ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموزی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی است دانش آموزان را به ادامه راه شهدا، مطالعه زندگی نامه شهدای منطقه، حفظ حجاب، حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس تأکید کردند.

وی در ادامه دانش آموزان را به ادامه راه امام حسین و ائمه معصومین «ع»، ولایت مداری، کسب تحصیلات عالی و احترام به والدین و مربیان خواستار شدند و یاد و خاطره شهدای بسیج دانش آموزی حسین فهمیده، مرحمت بالا زاده، بهنام محمدی، شهید فرجاد و ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموزی را گرامی داشتند.
 
دیدار با خانواده معظم شهدای بسیج دانش آموزی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، بر گزاری یاد واره شهدا و صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در شهرستان بیله سوار از جمله برنامه های نخستین روز هفته بسیج دانش آموزی بود.
ارسال نظرات