به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی محفل خاطره‌گویی و رونمایی از کتاب «حبیب حرم» نوشته دانش آموزی بسیجی امیررضا مرادپور در دبیرستان المهدی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۳۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی محفل خاطره‌گویی و رونمایی از کتاب «حبیب حرم» امروز در دبیرستان المهدی ناحیه یک اردبیل برگزار شد.

در این محفل، «یوسف بدرزاده» از رزمندگان دفاع مقدس ضمن اشاره به نقش عاشورایی شهدای دانش آموز کشور و استان در دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از شهید 13 ساله پارس‌آباد مغان شهید «محمد‌علی برزگر» پرداخت و بر ادامه راه شهدای دانش آموز توسط نسل نوجوان تأکید کرد.

بدرزاده افزود: رزمندگان دفاع مقدس همگام با جوانان مدافع حرم در جبهه‌های مقاومت حضور پیدا کردند و سردار شهید مدافع حرم «حسین همدانی» همچون «حبیب ابن مظاهر» در این آوردگاه رویارویی حق و باطل حاضر شد و حبیب‌وار ماندگار و جاودانه شد.

در ادامه مراسم از کتاب «حبیب حرم» نگاهی اجمالی به زندگینامه سردار شهید مدافع حرم «حسین همدانی» به کوشش و گردآوری دانش آموز بسیجی «امیررضا مرادپور» از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل رونمایی و از نویسنده کتاب تجلیل شد.

ارسال نظرات