خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: قدرت نظامی ما به حدی رسیده که هر هجومی را پاسخ داده و غافلگیر نمی‌شویم.
کد خبر: ۹۱۸۶۸۵۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار مجتبی فدا  ظهر در نشست صمیمی با اقشار بسیج در کاشان اظهار داشت: قابلیت‌ها و توانایی‌های شهر کاشان بسیار بالا است و زیبنده است که مردم و مسؤولان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را با هم مرتفع کنند و صاحبان اندیشه برای مشکلات مناطق چاره‌اندیشی کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه امربه‌معروف وظیفه همه افراد در جامعه است، افزود: بومی‌نگری و نگاه داخلی به مشکلات شهرستان مانند آسیب‌های اجتماعی، فساد و فحشا و حاشیه‌نشینی آن‌ها را حل می‌کند بنابراین از ظرفیت‌های مردمی و بومی در مرتفع شدن آن استفاده کنید.

وی در ادامه با اشاره به قدرت نظامی کشور تصریح کرد: شرایط و توانمندی‌های ما به حدی رسیده که اگر با توطئه‌چینی دشمن در ابتدای انقلاب غافلگیر می‌شدیم، امروز به برکت حمایت و پشتیبانی مردم و ظرفیت‌های پیشرفته نظامی می‌توانیم با قاطعیت جلو آن‌ها بایستیم.

فدا تأکید کرد: اکنون قدرت ما به‌جایی رسیده که وقتی مورد هجوم قرار می‌گیریم مانند پرباد آمریکایی و نفت‌کش انگلیسی جواب می‌دهیم و این ظرفیت‌ها را مدیون حمایت و پشتیبانی و حضور مردم درصحنه می‌دانیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان آمریکایی‌ها را فاقد توان جنگی دوباره دانست و افزود: آمریکا درگیر مشکلات داخلی شده و جدایی‌طلبی، فقر و فساد، واگرایی و مشکلات اقتصادی توان آن را گرفته دیگر توان جنگ جدیدی را ندارد و در آینده نزدیک شاهد اختلافات شدیدتری بین این کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی توان موشکی ما قدرت بازدارندگی بسیاری دارد و دشمن می‌داند که اگر یکی بزند 10 تا می‌خورد؛ از این‌ رو حساسیت دشمن به‌ جایی رسیده که در پی مختل کردن صنعت موشکی ما است.

فدا با بیان اینکه بشارت‌های رهبر انقلاب در مورد به خاک کشیده شدن دشمن محقق شده،گفت: آمریکایی که در طی 40 سال گذشته برای فراهم کردن امنیت رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کرد اکنون در نگاه‌داشتن امنیت برای خود درمانده شده و از سوی دیگر ما دو بار در تاریخ در سواحل مدیترانه قرار گرفتیم یکی در زمان هخامنشیان و دیگری امروز در این دوران از انقلاب که تا پشت دیوارهای رژیم غاصب صهیونیستی پیشرفت کردیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: به‌زودی به گفته مقام معظم رهبری نماز را در قدس خواهیم خواند و افول رژیم غاصب صهیونیستی را زودتر از 25 سال آینده شاهد خواهیم بود، قدرت نظامی ما در منطقه سرآمد است، مشکلات اقتصادی نیز در کنار آن داریم و این مشکل نیز با درایت مردم و مسئولین حل خواهد شد.

وی ایران را قدرت برتر و در قله کشورهای برتر دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اکنون دریافتند که خانواده ایرانی سبب این‌همه قدرت و توسعه‌یافتگی است؛ بنابراین در  پی تضعیف این هسته نظامی است و برای از هم پاشیدن بنیان خانواده ایرانی نقشه می‌کشد و 300  شبکه فارسی‌زبان را به کار گرفته است.

فدا افزود: دشمن همه‌چیز را بر ما تحریم کرد به‌جز ماهواره، اینترنت و موبایل زیرا از آن به نفع خود استفاده می‌کند و در مهدکودک‌های ما الگوسازی را شروع کرده پس با هوشیاری الگوهای حاضر در جامعه که مادران شهدا هستند و در تحکیم خانواده و پرورش سردارانی چون شهید معمار، فارسی و بارفروش پرورش دادند را تبیین کنیم تا از این پیچ تاریخی نیز پیروز  بگذریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها