نماینده عالی قوه قضائیه‌:

حفظ وحدت مهم‌ترین پیام شهدا بوده است

نماینده عالی قوه قضائیه‌ اظهار داشت: ندای وحدت برای حفظ انقلاب است چراکه وحدت مهم‌ترین پیام شهدا بوده است
کد خبر: ۹۱۸۷۰۵۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به سرویس بسیج حقوقدانان گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی، حجت الاسلام محمد موحدی با حضور در مزار شهدای عجب شیر با اشاره به این‌که اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به‌عنوان یک اصل اساسی در منظومه اعتقادی و اسلامی ما مطرح است، ادامه داد زنده نگه‌داشتن یاد شهدا رمز تداوم آرمان و انقلاب ما و یک راهبرد حقیقی جامعه ایرانی و اسلامی برای واکسینه شدن نسل حاضر و نسل‌های آینده در مقابل هجنه های فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود : عده‌ای جان خود را برای دفاع از میهن و تمامیت ارضی ایران، درون مرز و خارج از مرزها تقدیم کردند و باید به‌عنوان یک اصل اساسی به موضوع زنده نگه‌داشتن یاد شهدا نگاه کنیم .

حجت الاسلام موحدی بابیان این‌که چه شهروند باشیم چه خدمتگزار دارای مسئولیت عظیمی هستیم گفت: حضور در مزار شهدا محاسنی دارد برای کسی که دارای درک باشد و اولین مزیت تجدید ایمان است که ایمان را زنده می‌کند و دومین حسن آن ندای وحدت برای حفظ انقلاب است چراکه وحدت مهم‌ترین پیام شهدا بوده است .
دادستان انتظامی قضات خاطرنشان کرد : ترویج و تبیین فرهنگ ایثار شهادت باید موردتوجه باشد ، ادامه داد : رمز پیروزی رزمندگان ما روحیه عاشورایی بوده و نظریه مقاومتی که نظر مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند در دنیا فراگیر شده و کشورهایی که دنبال استقلال هستند به این نتیجه رسیده‌اند باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار