فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بسیج پس از افتخارآفرینی در هشت سال دفاع مقدس امروز نیز در عرصه‌های مختلف مایه افتخار و حماسه است.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۹۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جهانبخش کرمی در مراسم آغاز رزمایش الی بیت المقدس و کوثر با اشاره به اینکه در این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس تمرینات تاکتیکی و عملیات‌های ضد هلی برن و کمین و ضد کمین را اجرا می‌کنند اظهار کرد: پیام همه رزمندگان بسیجی این است که در همه زمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

 

وی تصریح کرد: بسیجیان در آمادگی کاملی قرار دارد و گوش به فرمان ولایت هستند تا هر گونه فتنه‌ یا توطئه دشمنان اسلام را در نطفه خفه کنند و نقشه‌های دشمنان را نقشه برآب کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: بسیج پس از افتخارآفرینی در هشت سال دفاع مقدس امروز نیز در عرصه‌های مختلف مایه افتخار و حماسه است.

 

وی گفت: ما در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت آمادگی دفاعی پیام بسیجیان استان زنجان را اعلام می‌کنیم که بسیجیان قهرمان این استان همانطوری که در 46 عملیات آفندی و پدافندی دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند امروز نیز گوش به فرمان ولایت هستند.

 

سردار کرمی تصریح کرد: رزمندگان اسلام گوش به فرمان امام مسلمین و فرمانده معظم کل قوا هستند تا همه فتنه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده و با هر گونه تهدیدات نیز مقابله کنند.

ارسال نظرات