فرمانده سپاه ناحیه چگنی منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه چگنی امروز با حضور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ؛امام جمعه؛مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه ،فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۲۷۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه چگنی امروز با حضور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ؛امام جمعه؛مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه ،فرماندار و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در این مراسم؛ اربعین حسینی را زنگ خطری برای زورگویان عالم دانست و افزود:اربعین حسینی مقدمه ظهور ولیعصر(عج) خواهد بود .

 

وی تصریح کرد:افرادی هستند که امروز به عنوان مزدور در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فعالند و به دنبال حذف جبه ی مقاومت هستند وبا ابزاری که در اختیار دارند که مقاومت شیعه را بردارند .

 

توکلی با توجه نا امنی های اخیر در عراق و لبنان توسط دشمنان افزود:این شیعیان جهان با توجه به اینکه با پیوند دینی و مذهبی و دارند در یک جبهه مشترک قرار گرفته اند.

 

وی باتوجه به فتنه ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد ؛افزود: امروز دشمنان عراق و لبنان امنیت را به عنوان موثرترین ابزار قرار داده و به دنبال آسیب زدن به امنیت این کشورها هستند.

 

 

جانشین فرمانده سپاه لرستان تصریح کرد:یکی از ماموریت های سپاه و بسیج کارهای خدمات رسانی و محرومیت زدایی است که بسیج سازندگی به طور چشمگیری در بحث سیل اخیر فعالیت داشته اند و فرماندهان نواحی پلدختر و چگنی کارهای خدمت رسانی و محرومیت را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات