با حکم سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وباحضور نماینده ولی فقیه استان هرمزکان و سردارفرماندهی سپاه امام سجاد (ع) ، حجت الاسلام سیدمحمدمعصومی استاد برتر شبکه تربیتی صالحین استان هرمزگان منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۶۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز در مراسم مجمع استانی شبکه تربیتی صالحین با حکم سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و باحضور نماینده ولی فقیه استان هرمزکان و سردارفرماندهی سپاه امام سجاد (ع)  ، حجه الاسلام سیدمحمدمعصومی استاد برتر شبکه تربیتی صالحین استان هرمزگان منصوب شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در این مراسم گفت: گام های سپاه در 22 گروه تخصصی از جمله عمرانی و ورزشی و خصوصا امور فرهنگی و تربیتی تحت عنوان کادر سازی برای آینده انقلاب در حال انجام است.

سردار اباذر سالاری افزود:چند سالی است که برای شبکه و شجره طیبه صالحین گام های موثری برداشته شده است و باید با نگاه کیفی افزایی نسل جوان و نوجوانی که تحت بمباران شبهات و تهاجم فرهنگی دشمن هستند را از این موارد صیانت کنیم.

وی همچنین ادامه داد: بهترین فعالیت برای صیانت از جوانان شبکه طیبه صالحین است که در شهرستان‌ها با هدایت امام جمعه در حال کار و تلاش هستند و آنچه که مورد عنایت باید قرار گیرد بهره گیری از ظرفیت به وجود آمده خصوصا در قرارگاه تحول محلات به عنوان کار اساسی در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی است.

سردار سالاری در پایان  ابراز امیدواری کرد باتوجه به فراهم بودن بستر در قرارگاه تحول محلات با اتصال آن به شجره طیبه صالحین بار معنوی کار افزایش یابد وتاکید کرد برای کیفی شدن شجره طیبه نیازمند عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و ائمه جمعه شهرستان ها هستیم تا زمینه فعالیت مناسب تر فراهم شود و سپاه و بسیج نیز آمادگی دارند ظرفیت های خود را به خط کرده تا این هدف ارزشمند تحقق یابد.

در ادامه  مراسم  مجمع استانی شبکه تربیتی صالحین نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به ایراد سخن پرداخت و گفت باید عمق بخشی به فعالیت‌های حلقات صالحین به منظور تقویت و اثربخشی بیشتر این طرح در دستور کار مجمع حلقه‌های صالحین قرار گیرد.

وی افزود: شجره طیبه صالحین نهالی است که در گام دوم انقلاب شاهد ثمرات ارزشمند این نهال مبارک خواهیم بود و زمان برداشت میوه این نهال در گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: در مرحله جدید فرصت زیادی نداریم در گام دوم انقلاب همه کارها می‌بایست با سرعت عمل انجام شود بایستی با آنالیز کارهای صورت گرفته در گذشته، ضمن شناسایی نقاط ضعف با رفع آنها و تقویت نقاط قوت شاهد پویایی و تحرک بیشتری باشیم.

حجت الاسلام عبادی زاده ایجاد رقابت و برگزاری مسابقات میان حلقات صالحین را گامی در جهت ایجاد شور و نشاط و افزایش راندمان طرح برشمرد و گفت: این مسابقات موجب می شود حلقات از تجربه یکدیگر استفاده و نقاط ضعف خود را شناسایی کنند و آنها را پوشش دهند.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین مسئله عمق بخشی به فعالیت های حلقات صالحین است و در مرحله بعد این فعالیت‌ها از طریق صدا و سیما و مطبوعات و رسانه‌ها گزارش و تبلیغ شوند و ائمه جمعه و جماعات نیز در منبرهای خود این کار را برای خانواده‌ها تبیین کنند.

 

ارسال نظرات