مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا گفت:حضور پر شکوه ملت ایران و دانش آموزان در روز ۱۳ آبان نشان دهنده این است که ملت ما همچنان پای شعار مرگ بر آمریکای خود ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۷۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
به گزارش سرویس بسیج دانش اموزی خبرگزاری بسیج از مازندران، همایش گام دومی‌ها به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان منتخب سراسر استان مازندران به همراه تجلیل از دانش آموزان نخبه علمی لیگ بین المللی پایا در شهرستان بهشهربرگزار شد.

محمد جعفری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی کارآمد با رویکرد انقلابی است، افزود:کسب علم، تهذیب و تندرستی همواره از موضوع‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری به جوانان است، لذا با توجه به این موضوع تدارکات خوبی در شهرستان بهشهر دیده شد و در این برنامه از دانش‌آموزان برتر تجلیل به عمل آمد و به بنیاد نخبگان علمی معرفی شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه از این ظرفیت دانش‌آموزان برای ارتقاء علمی کشور در آینده استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که در شورای آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی صورت گرفته در سطح شهرستان‌ها شاهد حضور دانش‌آموزان و آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی هستیم تا روز پر شکوهی رقم زده شود.

جعفری در ادامه با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان ماه تاکید کرد: حضور پر شکوه ملت ایران و دانش آموزان در روز ۱۳ آبان نشان دهنده این است که ملت ما همچنان پای شعار مرگ بر آمریکای خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها