خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج»:
مسئول بسیج رسانه البرز اظهارداشت: با توجه به تلاش‌های ناکام دشمن در حذف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید گفت که پاسداشت یاد شهدا و بازخوانی فرهنگ شهادت و ایثار مانند تیری بر پیکره دشمنی که همواره در تلاش برای حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۸۷۳۹۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

ابراهیم نوروزی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند به استناد آیه شریفه ۱۶۹ سوره آل عمران بسیار بالاست آنجایی که می فرماید «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»؛ مرده نپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، بلکه زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌برند.

وی اضافه کرد: ما باید شهدا را به نسل های آینده معرفی کنیم چراکه معرفی شهدا به معنای استقامت، استکبارستیزی، ایستادگی در برابر دشمن و مقاومت در برابر جبهه تکفیری هاست.

نوروزی فر ادامه داد: ایران اسلامی در طول چهار دهه تمام توطئه های استکبار جهانی را با روحیه بسیجی و روحیه شهادت طلبی وادار به شکست کرده است و همین موجب شده ابرقدرت ها بخواهند ایران اسلامی در سیطره آن ها باشد چراکه در یک نقطه استراتیژیکی قرار گرفته و منافع خودشان را با وجود جمهوری اسلامی از دست رفته می دانند.

این مسئول رسانه ای در بسیج، تاکید کرد: در بخش رسانه و فضای مجازی نیز باید هوشیارانه عمل کرد چراکه دشمن به دنبال باور و اعتقادات دینی ملت ایران به ویژه در گروه های سنی نوجوانان و جوانان است تا از این طریق بتواند اهداف خود را پیاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها